PracaGrupypl.praca.dyskusje › ulotki - stawka

  • 1. Data: 2005-10-30 14:01:26
    Temat: ulotki - stawka
    Od: "Marek" <l...@p...fm>

    Witam!
    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaka jest średnia stawka za ulotkę przy
    roznoszeniu po blokach, domach, kamienicach itd. (chodzi o rozniesienie paru
    tysięcy ulotek we Wrocławiu)

    Pozdrawiam!
    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-10-30 22:51:31
    Temat: Re: ulotki - stawka
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaka jest średnia stawka za ulotkę przy
    > roznoszeniu po blokach, domach, kamienicach itd. (chodzi o rozniesienie

    0,00000000000000000000001 zł za ulotke

  • 3. Data: 2005-10-31 07:34:19
    Od: jerry <j...@i...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
    > Witam!
    > Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaka jest średnia stawka za ulotkę przy
    > roznoszeniu po blokach, domach, kamienicach itd.

    Za to nie należy się wynagrodzenie ale kara, np.: sprzątanie bloków,
    domów, kamienic!!

    >(chodzi o rozniesienie paru
    > tysięcy ulotek we Wrocławiu)

    a to zmienia postać rzeczy i w. wspomnianej kary na więzienie!!