PracaGrupypl.praca.dyskusje › [prośba o komentarz] 2 nowe listy motywacyjne i CV

  • 11. Data: 2005-11-02 09:20:04
    Temat: Re: [prośba o komentarz] 2 nowe listy motywacyjne i CV
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Marcin Delektowski napisał(a):

    > Nowe listy znajdują się pod numerami 5.

    Nie, ten list moim zdaniem jest do przebudowania.
    Jest napisany w sposób prosty i niewydumany- OK,
    ale jest nieco infantylny. Podkreslam, to tylko wyłącznie
    moje odczucia.

    i 6..

    O, ten zdecydowanie lepszy. Rzekłbym nawet- nic dodać, nic ująć.

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 12. Data: 2005-11-02 15:38:56
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    czarny napisał(a):
    >Nie, ten list moim zdaniem jest do przebudowania.

    Jak widać: "na dwoje babka wróżyła"... ;)

    > ale jest nieco infantylny.

    Infantylny w ogóle czy tylko jakiś fragment? I na czym polega ta infantylność?
    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski

  • 13. Data: 2005-11-03 16:01:04
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Marcin Delektowski napisał(a):

    > Infantylny w ogóle czy tylko jakiś fragment? I na czym polega ta
    > infantylność? :-)

    Zwracam honor- tylko fragment. Ten o GPs i wycieczce rowerowej ;-)
    Chciales szczerze, ale ja to danie odbieram raczej infantylnie.
    Przebuduj je, uzupełnij o te brakująca cześć łącząca GPS i
    [wykorzystanie] wycieczkę rowerową.

    Ale ostatnia czesc bardzo na przykład mi sie podoba, w kotrej mowisz, ze
    przejrzales posty na grupie [czy jakos tak].
    Czyli "grzebales w informacjach" a wiec jestes faktycznie zainteresowany.

  • 14. Data: 2005-11-03 16:12:42
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    czarny napisał(a):

    > Przebuduj je, uzupełnij o te brakująca cześć łącząca GPS i
    > [wykorzystanie] wycieczkę rowerową.

    Już poszło. Wiem, trochę przekombinowałem. Tym bardziej, że to zdanie jest
    dwuznaczne - zauważ że ja wcale nie napisałem, że korzystałem z GPSa...
    "Doceniłem", znaczy tutaj - fajnie byłoby mieć ;-). I zrobiłem to celowo -
    chciałem coś wspomnieć o GPS. Ale drugi raz bym tego nie zrobił - to jednak
    trochę robienie pracodawcy w bambuko...