PracaGrupypl.praca.dyskusje › Własnoręczny podpis pod LM?

  • 1. Data: 2005-10-29 10:32:33
    Temat: Własnoręczny podpis pod LM?
    Od: "Krzysztof Kowalczyk" <w...@i...pl>

    Witam grupę!

    We wszystkich odnalezionych przeze mnie źródłach z poradami jak napisać
    dobry list motywacyjny podkreśla się, że konieczny jest własnoręczny podpis
    pod listem.

    Doskonale, tylko co zrobić w przypadku przesyłania listu drogą e-mailową?
    Czy własnoręczny podpis też jest konieczny? Jeśli tak, to w jakim sposób go
    umieścić? Zeskanować list, podpisać, zaskanować jeszcze raz i wysłać
    obrazek? Przecież zwykle wymaga się nadsyłania dokumentów w formacie plików
    tekstowych... A może wcześniej na pustej kartce złożyć podpis, zeskanować i
    taki mały obrazek wstawić w treść listu? To by nawet mogło fajnie
    wyglądać...

    A może wszystko to trzeba między bajki włożyć, bo w przypadku wysyłania
    dokumentów "elektronicznych" własnoręczny podpis w ogóle nie jest potrzebny?

    Mimo poszukiwań w polskim internecie nie udało mi się odnaleźć więcej niż
    jedną (nie do końca poważną wzmiankę) na ten temat, dlatego prosiłby osoby
    orientujące się w problemie o odpowiedź i rady.

    Pozdrawiam,

    Krzysiek Kowalczyk

  • 2. Data: 2005-10-29 15:23:54
    Temat: Re: Własnoręczny podpis pod LM?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Z tego co wiem to Twoje kwalifikacje okreslaja przydatnosc dla danej firmy a
    nie podpis pod listem czy CV. Znam goscia, ktory wyslal samo CV(po polsku),
    a w ogloszeniu prosili o cv(polski + angielski) z fotka, list motywacyjny.
    Prace dostal.

    Użytkownik "Krzysztof Kowalczyk" <w...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:djvj4u$c8p$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2005-10-29 17:11:18
    Od: "MHCMega" <j...@...pl>

    > dobry list motywacyjny podkreśla się, że konieczny jest własnoręczny
    > podpis pod listem.

    Wlasnoreczny podpis pod wydrukiem swiadczy o elementarnym zrozumieniu
    zasad etykiety (podpis uwiezytelnia dokument), ale nikt nie jest tak glupi
    by nie wiedziec ze skan podpisu obecny _przed_ wydrukowaniem dokumentu
    niczego nie uwierzytelnia, wiec odpusc sobie.
    Widzialem ludzi ktorzy wklejali skany i dostali prace na ktora aplikowali
    ale
    ja nie wklejalem podpisu i tez dostalem.

    MHCMega

  • 4. Data: 2005-10-30 12:25:30
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > firmy a nie podpis pod listem czy CV. Znam goscia, ktory wyslal samo
    > CV(po polsku), a w ogloszeniu prosili o cv(polski + angielski) z

    moze to np. oznaczac, ze firma zyczyla sobie angielskiego CV zgodnie
    z moda - "bo przeciez w tylu ogloszeniach prosza o angielskie CV, to
    czemu my nie poprosimy"; moze oznaczac rowniez, ze Twoj znajomy mial
    kwalifikacje odpowiednie albo nawet przewyzszajace wymagania i mial
    jednoczesnie skromne wymagania finansowe; moze to oznaczac rowniez
    milion innych powodow, dla ktorych Twoj znajomy zostal wybrany;

    adas;

  • 5. Data: 2005-10-30 12:25:31
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Krzysztof Kowalczyk" <w...@i...pl> wrote in

    > Doskonale, tylko co zrobić w przypadku przesyłania listu drogą
    > e-mailową? Czy własnoręczny podpis też jest konieczny? Jeśli tak, to w

    gdzie mieszkasz?? bo ja mieszkam w miescie i dziennie ogladam sobie
    przynajmniej kilka rozniastych spamow w mojej skrzynce pocztowej
    (nie elektronicznej), ktore zawieraja zeskanowany i wstawiony podpis;
    to chyba naturalne rozwiazanie?? czy tylko ja tak mysle??

    adas;

  • 6. Data: 2005-10-31 13:56:29
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "MHCMega" <j...@...pl> napisał w wiadomości

    > Widzialem ludzi ktorzy wklejali skany i dostali prace na ktora aplikowali
    > ale
    > ja nie wklejalem podpisu i tez dostalem.

    hehe a ja pisałem podanie przy pracodawcy po rozmowie ale to było jakis czas
    temu ;)