PracaGrupypl.praca.dyskusje[prośba o komentarz] 2 nowe listy motywacyjne i CV › Re: [prośba o komentarz] 2 nowe listy motywacyjne i CV
    From: "Mario" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [prośba o komentarz] 2 nowe listy motywacyjne i CV
    Date: Mon, 31 Oct 2005 09:29:39 +0100

    Hej

    Po przeczytaniu twojego C.V i zaskoczyłem nie jedno. Masz dwa fakultety,
    licencjat i jeszcze skończyłeś liceum zawodowe i specjalności mechanika
    etc..

    Uważam osobiście że człowiek który posiada tak duże umiejętności może
    odstraszać swoim CV potencjalnego pracodawcę. Spotkałem sie kiedyś z taka
    opinią że .. i tu przykład. Facet miał firmę dość dobrze rozwinięty zmysł do
    robienia pieniędzy i zatrudnia około 10 osób. (handel usługi etc.) sam ledwo
    skończył liceum ale miał głowę na karku i biznes że zatrudniał samych mgr i
    inż.

    Wniosek z tego taki: jeśli w życiu wiesz czego chcesz to nalewno to
    osiągniesz z fakultetami lub bez (wiadomo studia pomagają w osiągnięciu
    celu).
    Po przeczytaniu twoich C.V. widzę że nie możesz określić swoje drogi na
    rynku pracy.
    Choć z drugiej strony wiadomo jaki rynek pracy jest w Polsce. Można mieć
    trzy fakultety ale jak się nie ma doświadczenia to one nie będą dla
    pracodawcy tak ważne.

    Moja rada :

    Czasami nie warto pisać dużo w CV szczególnie o swoim wykształceniu jeśli
    wysyłasz aplikację do firm, które rekrutują na stanowiska typu konsultant
    telefoniczny, sprzedawca, etc.. może to odstraszać

    Nie rezygnuj ze zdobywania doświadczeń przy jednoczesnym szukaniu pracy na
    odpowiedzialnych stanowiskach.

    Pozdrawiam
    Mario

    Użytkownik "Marcin Delektowski" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:dk0lbf$3p9$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam serdecznie!
    >
    > Kierując się Waszymi wskazówkami, napisałem dwa nowe listy motywacyjne i w
    > zależności od pracodawcy - zmodyfikowałem CV. Pierwszy list dot.
    stanowiska