PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-24 11:23:24
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moderator jest czlowiekiem. Musi pracowac, jesc, spac, miec jakis
    > czas dla siebie, byc moze dla rodziny czy chocby na spacer z psem.

    To po cholere jest jeszcze moderatorem ??? Jak nie ma czasu na psa i
    jedzenie. Dyrdymaly.

    > Jesli zmuszasz go do dyskusji o pierdolach tutaj, nie dziw sie ze
    > ma mniej czasu na moderacje.

    Ani ciebie ani wybitnych panow moderatorow nie zmuszam to do niczego.
    Odnioslem sie do nich z propozycja usprawnienia pracy grupy p.p.o. nie
    powodujaca zadnych efektow ubocznych poza zminiejszeniem ilosci
    przeznaczanej na moderowanie pracy. Panowie (jak rowniez ty) nie mieli jedak
    ochoty odniesc sie do propozycji, natomiast kwiecisicie odnosza sie do
    filozoficznych wstepow oraz zakonczen. Wykaz wielkodusznosc i powiedz :: czy
    to jest zla wola, glupota, dziwactwo czy co jeszcze ? To, ze nazywam takie
    zjawisko biciem piany, to nie jest powod zeby miec o to do mnie pretensje.
    Juz kiedys powiedzialem: z faktami sie nie dyskutuje a bicie piany jest tym
    czym jest.

    > Rozmowe z Toba koncze, nie odpowiada mi jej poziom.

    Nie mozna skonczyc czegos, czego sie nie zaczelo. Ani ja z toba, ani ty ze
    mna nigdy nie dyskutowalas. Rozmowa polega na wymianie pogladow. Natomiast,
    to co sie odbywa w tym miejscu nazwac mozna raczej wymiana oswiadczen woli.
    Brakuje jeszcze tylko oplaty sadowej i podatku od czynnosci prawnych.
    Co do poziomu: zeby kogos obrazic to tez trzeba umiec. Zapamietaj to sobie
    na reszte zycia.

    Tomek