PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-24 17:30:31
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Jun 2004 10:50:54 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >DT [Wed, 23 Jun 2004 23:56:52 +0200]:

    >No i co bys w ten sposob udowodnil skoro moderacja i tak wyklucza
    >ingerowanie w tresc postow?

    Udowodniłbym co najmniej tyle, że wałkowany przez Was i sztucznie
    (moim zdaniem) rozdmuchany problem od strony technicznej nie istnieje
    (gdyż da się rozwiązać w bardzo prosty sposób).

    I wcale nie powiedziałem, że powinno być to zadanie moderatora,
    bardziej widzę to jako zadanie dla administratora serwera, ale dość o
    tym - z mojej strony EOT.