PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-24 12:03:30
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1/2 duetu "pyskate gowniarze" :-D
    jak to dumnie brzmi

    nie prosciej byloby uproscic zasady ???

    rzeczywiscie moze nalezaloby uzgodnic pryncypia i imponderabilia najpierw
    :-D

    komu sluzy grupa ? dla kogo jest przeznaczona ? kto ma prawo a kto przywilej
    ?
    a jak z usenetem ? czyj i dla kogo ?

    dla mnie cala ta dyskusja koszmarna ale to chyba u niektorych adminow i
    podobnych GURU regula
    ze wiedza lepiej i musza sie odszczeknac

    a dla mnie powod do czytania i pisania zabawnych pytan/odpowiedzi/watkow

    pozdrawiam

    1/2 DPG :-)