PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista php

  • 1. Data: 2004-11-03 15:41:53
    Temat: programista php
    Od: "pracownik" <m...@i...pl>

    Jakiego mozna spodziewac sie wynagrodzenia za prace posiadajac nastepujace
    umiejetnosci:
    - dobra znajomosc PHP
    - umiejetnosc projektowania baz danych
    - znajomosc: mysql'a i postresql'a
    - dobra znajomosc xhtml/css
    - dobra znajomosc MS Windows, Office oraz innego oprogramowania biurowego
    - podstawowa znajomosc xml oraz srodowiska unix

    Dodatkowo:
    - prawo jazdy kat. n
    - bierna znajomosc (na poziomie swobodnego czytania i rozumienia dok.
    technicznej)
    - absolwent kierunku informatyka

    Doswiadczenie:
    - wykonanie kilku stron lub aplikacji internetowych + referencje (w tym rowniez
    na zlecenia dla firm)
    - praca jako helpdesk

  • 2. Data: 2004-11-03 15:45:49
    Temat: Re: programista php
    Od: m...@i...pl

    sorry, za literowke - oczywiscie prawo jazdy kat b

    zapomnialem uzupelnic o info: poltoraroczne doswiadczenie w pisaniu aplikacji z
    tykorzystaniem jezyka php

  • 3. Data: 2004-11-03 15:50:00
    Od: "Toma" <t...@W...neostrada.pl>

    Użytkownik "pracownik" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - absolwent kierunku informatyka
    >
    > Doswiadczenie:
    > - wykonanie kilku stron lub aplikacji internetowych + referencje (w tym

    ja kiedys bralem za to 1800-2000 netto - Gdansk
    teraz to nie wiem ale dobra rada - w tym nie przezyjesz zacznij cos bardziej
    ambitnego jak bazy to Oracle jak jezyki to .NET czy Java.....

    Toma

  • 4. Data: 2004-11-03 16:15:35
    Od: m...@i...pl

    > teraz to nie wiem ale dobra rada - w tym nie przezyjesz zacznij cos bardziej
    > ambitnego jak bazy to Oracle jak jezyki to .NET czy Java.....
    >
    > Toma

    hm... w planach mam rozpoczecie nauki wlasnie .NET oraz MSSQL, przy czym w
    chwili obecnej musze znalezc prace gdzie moge wykorzystac i rozwijac dotychczas
    nabyte umiejetnosci, a po godzinach poznawac i uczyc sie nowcy technologii

    moglbys napisac co nalezalo do Twoich obowiazkow lub jakiekolwiek rady, ktore
    przydalyby mi sie w znalezieniu pracy... za kazde wskazowki bede wdzieczny...

  • 5. Data: 2004-11-04 12:09:06
    Od: "jotka" <j...@N...gazeta.pl>

    pracownik <m...@i...pl> napisał(a):

    > - dobra znajomosc PHP
    > - dobra znajomosc xhtml/css
    > - dobra znajomosc MS Windows, Office oraz innego oprogramowania biurowego
    > - podstawowa znajomosc xml

    jeden Niemiec z którym rozmawiałem kiedyś w sprawie pracy powiedział mi, żebym
    nie pisał że znam html i xml bo to teraz każdy powinien znać :) i u nich tego
    dzieci uczą się w szkole podst.

    pozdro
    JK

  • 6. Data: 2004-11-05 09:56:43
    Od: m...@i...pl

    hmmm... nie pisac o znajomosci html'a i xmla?

    hhmm.. faktycznie, jezeli sie tak zastanowie to nie jest to najgorszy pomysl...
    chociaz zaleca sie by w cv wypisac swoje wszystkie umiejetnosci (prawie
    wszystkie)...

    slowem komentarza: konczac licencjat z informatyki prawde powiedziawszy nie
    slyszalem slowem o tym, by ktos na zajeciach wspomnial o html'u css'ie czy w
    koncu tez o xml'u. osobiscie nie narzekm (fakty, przydalby sie jakis porzadny
    wyklad z xml'a i technologii pokrewnych), ale patrzac na moja stara grupe to 90
    procent osob nie potrafiloby napisac bardzo prostej strony z wykorzystaniem
    html'a, 85% nie potrafiloby stworzyc i opublikowac na serwerze takiej strony...
    wiec nie wiem... moze faktycznie rowniez i polskie dziedzi ucza sie tego w
    podstawowce... bo nie na studiach...

  • 7. Data: 2004-11-05 17:19:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 5 Nov 2004 10:56:43 +0100, m...@i...pl wrote:

> [...]
    >html'a, 85% nie potrafiloby stworzyc i opublikowac na serwerze takiej strony...
    Powiedz jakie to studia...

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 8. Data: 2004-11-08 10:28:01
    Od: m...@i...pl

    studia ktore oczywiscie w nazwie maja slowo Informatyka na jednej z polskich
    panstwowych uczelni...

  • 9. Data: 2004-11-09 20:26:53
    Od: "D" <p...@N...gazeta.pl>

> [...]
    strony...

    > wiec nie wiem... moze faktycznie rowniez i polskie dziedzi ucza sie tego w

    Szok :D
    Kiedy ty ta informatyke konczyles?
    I czego w takim razie was tam uczyli? DOSa? :P

    pzdr.

  • 10. Data: 2004-11-10 16:29:04
    Od: m...@i...pl

    > Szok :D
    > Kiedy ty ta informatyke konczyles?
    > I czego w takim razie was tam uczyli? DOSa? :P
    >
    > pzdr.

    zdziwilbys sie...

    czego nas uczyli? probowali i dos'a, powiem wiecej... probowali nawet znacznie
    ciekawszych i praktycznych rzeczy nauczyc (ktore z pewnoscia mi sie osobiscie
    przydadza w zyciu), ale niestety w niektorych przypadkach nie wychodzilo im
    to...

    pozdrawiam,....