PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w PKP Telinformatyka

  • 1. Data: 2004-11-03 07:46:10
    Temat: Praca w PKP Telinformatyka
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Dostałem zzaproszenie na rozmowe i pytam się jak się tam pracuję -
    zarobki możłiwości szkoleń itp.

  • 2. Data: 2004-11-03 08:31:47
    Temat: Re: Praca w PKP Telinformatyka
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    "Daniel" <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> wrote in message
    > Dostałem zzaproszenie na rozmowe i pytam się jak się tam pracuję -
    > zarobki możłiwości szkoleń itp.

    Mam znajomego ktory tam pracuje, na poczatku zarobki sa raczej kiepskie
    (nawet bardzo) pozniej sa troche lepsze ok 3-4 tys brutto. Szkolen jest
    sporo. Jesli chodzi o miejesce pracy to podobno jest fajnie.

    SLaw

  • 3. Data: 2004-11-03 09:41:04
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    SLaw napisał(a):
> [...]
    > (nawet bardzo) pozniej sa troche lepsze ok 3-4 tys brutto. Szkolen jest
    > sporo. Jesli chodzi o miejesce pracy to podobno jest fajnie.

    a gdzie pracuję chodzi mi o miasto. czym mniej wiecej sie zajmuje bo
    pani nie powedziała co będę robił.

  • 4. Data: 2004-11-03 09:51:09
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 03 Nov 2004 10:41:04 +0100, Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>
    napisał:

    > a gdzie pracuję chodzi mi o miasto. czym mniej wiecej sie zajmuje bo
    > pani nie powedziała co będę robił.

    Obojetnie gdzie, to warto, poniewaz maja rozbudowana solidna ogolnopolska
    siec swiatlowodow
    i planuja rozbudowac swiadczenie roznych uslug poza kolej.
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-11-03 10:12:17
    Od: "kazoo" <...@...pl>

    > Dostałem zzaproszenie na rozmowe i pytam się jak się tam pracuję -
    > zarobki możłiwości szkoleń itp.

    A ja chcialem sie tylko zapytac, jak znalazles tam prace?:) Ogloszenia,
    znajomi...?

    pozdrawiam.kazoo

  • 6. Data: 2004-11-03 14:04:39
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    kazoo napisał(a):
    zanisłem CV rok temu :)

  • 7. Data: 2004-11-03 14:55:27
    Od: "vaio" <h...@d...pg.gda.pl>

    może wyjdę na laika, ale co to za firma?
    W jakich miastach ma filie ?

  • 8. Data: 2004-11-03 17:25:47
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Wed, 03 Nov 2004 10:51:09 +0100
    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > i planuja rozbudowac swiadczenie roznych uslug poza kolej.

    Znaczy jakich ? Bo lacze to oni juz dawno odsprzedaja indywidualnym
    odbiorcom.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 9. Data: 2004-11-03 17:55:26
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 3 Nov 2004 18:25:47 +0100, Sławomir Kawała
    <s...@a...net> napisał:

    > Znaczy jakich ? Bo lacze to oni juz dawno odsprzedaja indywidualnym
    > odbiorcom.

    Raczej mysla o duzych firmach. Szczegolow i terminow nie znam - nie ten
    poziom znajomosci.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 10. Data: 2004-11-03 18:08:28
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    > a gdzie pracuję chodzi mi o miasto. czym mniej wiecej sie zajmuje bo
    > pani nie powedziała co będę robił.

    On zajmuje sie akurat oraclem, a miasto to warszawa.

    SLaw