PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista php

  • 11. Data: 2004-11-10 17:51:49
    Temat: Re: programista php
    Od: Kimy <k...@w...op.pl>

    Witaj,
    ja właśnie robię inż. Na Pol.Śl.
    kończę matematykę- umiem z infy to co ty i jeszcze troszkę.
    --
    pozdrawiam,
    Kasia

  • 12. Data: 2004-11-14 13:52:08
    Od: m...@i...pl

    ok, dzieki za informacje... jednak moze ktos jeszcze sie wypowiedziec?
    ktos, kto zna lepiej ten rynek?

    jezeli zas chodzi o wynagrodzenie to czy moze byc jakims odniesieniem to, ze
    majac zlecenia w domu jestem sobie wstanie zarobic > 2 tys. ?

  • 13. Data: 2004-11-14 22:09:17
    Od: Cam <c...@g...pl>

    On 2004-11-14 14:52:08 +0100, m...@i...pl said:

> [...]
    >
    > jezeli zas chodzi o wynagrodzenie to czy moze byc jakims odniesieniem
    > to, ze majac zlecenia w domu jestem sobie wstanie zarobic > 2 tys. ?

    Nie ma na takie postawienie sprawy dobrej odpowiedzi. It depends... mi
    się udaje - piszę duże serwisy, CMSy, aplikacje klienckie i wyciągam
    sporo więcej. Ale to zależy od kontaktów - ja je wyrobiłem setkami
    godzin ślęczenia nad projektami. Najważniejsza cecha: nie ma
    przegranych projektów. ZAWSZE da się zrealizować założenia, raz tak a
    raz inaczej. Niekiedy trzeba się bardzo dużo naszukać, nakombinować,
    douczyć. Ale wszystko musi być wykonane tip-top. Czyli bardziej po
    ludzku: odpowiedzialność. Choćby świnie w powietrzu latały, projekt
    musi zostać ukończony i działać zgodnie ze specyfikacją. I zawsze
    działaj "na maksa". Nie pozostawiaj żadnych niedoróbek. Szukaj jak to
    robią inni (w necie). Implementuj najlepsze rozwiązania. Moją piętą
    jest pisanie dokumentacji. Mnie to męczy i nudzi. Ale nie odpuszczam
    sobie. To też trzeba zrobić. Czasami otoczenie projektu jest wiele
    bardziej pracochłonne niż samo kodowanie...

    to tyle, życzę szczęścia

    cześć
    Cam