PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Auchan jako pracownik w dziale informatyki

  • 1. Data: 2004-11-03 07:36:06
    Temat: praca w Auchan jako pracownik w dziale informatyki
    Od: "Sanchezz" <s...@W...gazeta.pl>

    Witajcie.

    Orientujecie się może ile płacą w Auchan na w/w stanowisku?? Obecnie pracuję
    za 1400 zl netto i nie wiem, czy warto tam startować (czy płacą tam więcej,
    czy też nie),bo po co zmieniać pracę na gorzej płatną......I orientuje się
    ktoś jaki jest tam zakres obowiązków, bo w ogłoszeniu nic o tym nie wspomnieli

  • 2. Data: 2004-11-03 12:32:51
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-03, Sanchezz <s...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > ktoś jaki jest tam zakres obowiązków, bo w ogłoszeniu nic o tym nie wspomnieli
    Z takim podejściem to lepiej nie startuj. Obowiązki mogą być przerażające,
    odpowiedzialność potężna a zarobki niskie.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Składasz CV, jak Bóg da i Auchan pozwoli to idziesz na rozmowę, tam się
    dopytujesz o wszystko, stawiasz oczekiwania finansowe. Albo osiągniecie
    konsensus, albo nie. A na dodatek masz ten komfort psychiczny, że obecnie
    pracujesz i masz jakieś tam dochody. Możesz sobie zażyczyć więcej nie
    stresując się zbytnio, gdy odmówią.
    --
    Nie wywołuj przerwań z BIOSu
    /z pamiętnika administratora/