PracaGrupypl.praca.dyskusje › termin rozprawy w sądzie pracy

  • 1. Data: 2004-11-03 08:20:20
    Temat: termin rozprawy w sądzie pracy
    Od: "rene" <r...@w...pl>

    13 października złożyłam pozew do sądu pracy o zaległe wynagrodzenie. Z
    niecierpliwością czekam na wyznaczenie terminu rozprawy. Z przerażeniem
    czytam informacje na grupie, że rozprawa może się odbyć za 7-8 miesięcy...
    Czy w Polsce sądy działają, aż tak flegmatycznie???????? Napiszcie jakie
    macie w tej sprawie doświadczenia.

    --
    rene
    gg 4289772

    "Mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i
    przez to bardziej niebezpieczne"
    Zofia Arnould

  • 2. Data: 2004-11-03 09:21:24
    Temat: Re: termin rozprawy w sądzie pracy
    Od: "Mikołaj" <l...@s...com>

    Użytkownik "rene" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w Polsce sądy działają, aż tak flegmatycznie???????? Napiszcie jakie

    Ja złożyłem pozew pod koniec sierpnia 2003, pierwsza rozprawa-pod koniec
    listopada 2003 (złożyłem podanie o przyśpieszenie terminu
    rozprawy-podziałało). Wyrok uprawomocnił się pod koniec września 2004
    (pracodawca się odwoływał, składał zażalenia). Do tej pory, mimo że mam
    wyrok, nie mogę doczekać się, aby się pracodawca do niego dostosował.
    Wysłane pisemko do pipu, sprawa w toku.

    pozdr

  • 3. Data: 2004-11-03 10:52:52
    Od: "rene" <r...@w...pl>

    > Ja złożyłem pozew pod koniec sierpnia 2003, pierwsza rozprawa-pod koniec
    > listopada 2003 (złożyłem podanie o przyśpieszenie terminu
    > rozprawy-podziałało).

    po jakim czasie złożyłeś to pisemko i czy adresowałeś je tak jak pozew?

    Wyrok uprawomocnił się pod koniec września 2004
    > (pracodawca się odwoływał, składał zażalenia).

    a czy można wiedzieć czego dotyczyła rozprawa, że pracodawca się odwoływał?
    jak chcesz napisz mi na priv

    Do tej pory, mimo że mam
    > wyrok, nie mogę doczekać się, aby się pracodawca do niego dostosował.
    > Wysłane pisemko do pipu, sprawa w toku.

    ja skarge do pipu złożyłam przed złożeniem pozwu, była kontrola i nakazali
    pracodawcy wypłacić zaległości, ale to było w lutym, a ja tych pieniędzy nie
    widzę do dzisiaj. Czytałam, że do wyegzekwowania wyroku potrzebny jest
    komornik, co myslisz na ten temat?