PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem z pracownikiem

  • 31. Data: 2003-10-30 21:12:50
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:226b.0000015d.3f9bbf4a@newsgate.onet.pl...

    > Wykorzystaj jedną z kar dyscyplinarnych z kp.Jak się bedzie spóźniał z
    > terminami to bedziesz miała podstawę do zolnienia. Nie ma ludzi
    > niezastąpionych.Pozdrawiam.

    zgadza się, nie ma ludzi niezastąpionych, ale niektórych trudno zastąpić :-)
    zastępstwo wymaga czasu, którego zwykle nie ma,
    wolę raczej rozwijać mój obecny zespół niż wymieniać, mam problem i
    zastanawiam się nad jego rozwiązaniem,
    ale od zwalniania jestem daleka, bardzo daleka

    pozdrawiam
    Basia

  • 32. Data: 2003-10-30 21:16:55
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:bnh0p5$fn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > zadań.
    >
    > 1. Kiedy byl ostatnio na solidnym urlopie?
    > 2. Kiedy ostatnio mial zadanie wymagajace poszukiwania nowych rozwiazan?
    > 3. Cos mu sie prywatnie w zyciu nie popieprzylo?
    > 4. Nie uzaleznil sie od czegos?

    ad.1 w sierpniu
    ad.2 nowych rozwiązań? hmm... pracujemy w dziale controllingu i analiz
    finansowych, oprócz rutynowych zadań, co jakiś czas mamy nowe projekty więc
    praca jest urozmaicona, jednak przyznam, że wyliczanie w kółko tych samych
    wskaźników może być nużące na dłuższą metę, ale są ludzie, którzy lubią to,
    myslę, że ten mój pracownik w sumie jest zadowolony ze swojego stanowiska,
    ma jednak problem z terminami.
    ad.3 nie wiem
    ad. raczej nie

    jakaś rada?

    pozdrawiam
    Basia

  • 33. Data: 2003-10-31 18:08:49
    Od: "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl>

    A czy to jest informatyk lub programista?

  • 34. Data: 2003-10-31 20:14:31
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
    > A czy to jest informatyk lub programista?

    analitykiem

    pozdrawiam
    Basia

  • 35. Data: 2003-10-31 20:58:59
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > analitykiem

    Moze ma problemy z narzedziami ktorych uzywa?
    Wyprobuj moja rade z ktoregos posta wstecz.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 36. Data: 2003-11-01 12:00:04
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał
    > nie płacę mu z własnej kieszeni, jestem jego przełożonym,

    To w takim razie nie jest to dla Ciebie "mój pracownik", ale "mój
    podwładny". Różnica jest zasadnicza. Jeśli jej nie widzisz, to
    powinnaś zastanowić się, czy przyczyną słabej motywacji pracownika nie
    jest Twoje podjeście jako przełożonej do niego.

    mangha

  • 37. Data: 2003-11-03 15:23:36
    Od: "bm" <g...@g...pl>

> [...]
    > powinnaś zastanowić się, czy przyczyną słabej motywacji pracownika nie
    > jest Twoje podjeście jako przełożonej do niego.

    chyba wyolbrzymiasz sprawę,
    ale chętnie posłucgham jaka jest róznica

    pozdrawiam
    Basia

  • 38. Data: 2003-11-03 23:25:16
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > chyba wyolbrzymiasz sprawę,
    > ale chętnie posłucham jaka jest różnica

    wydaje mi się że widzę gdzie jest nieprecyzyjność w wypowiedzi
    kolegi/koleżanki mangha.
    otóż - ja staram się, niezależnie od tego czy jestem "nad"czy "pod" używać
    pojęcia "współpracownik". Dlaczego? ponieważ wspólnie pracujemy nad jakimś
    zagadnieniem, w jakimś zakresie itp. Owszem, istotne jest, do kogo należy
    decyzja czy coś ma być wykonane w taki czy inny sposób - ktoś musi pracą
    kierować i jednoczenie nie może tej pracy całkowicie samemu wykonywać. I
    dlatego potrzebuje grupy, którą kieruje.
    Natomiast powiedzenie "mój pracownik", "mój podwładny" i w ogóle jakikolwiek
    "mój" może być odebrane bardzo negatywnie. I to tylko z tego powodu, że
    żaden z współpracowników nie jest niczyją własnością. Jest tylko i wyłącznie
    współpracownikiem.
    Osobiście należę raczej do gruboskórych i mam w nosie jak się ktoś wypowiada
    na mój temat w zakresie współpracy (czy jestem "jego" czy też nie), jednak w
    gruncie rzeczy każdy może się poczuć urażony jeżeli ktokolwiek powie o nim
    że jest przez kogoś przywłaszczony. obojętnie, czy przywłaszczam sobie szefa
    czy tez kogokolwiek innego.

    > pozdrawiam
    > Basia
    gromax

  • 39. Data: 2003-11-04 01:17:29
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kierować i jednoczenie nie może tej pracy całkowicie samemu wykonywać. I
    > dlatego potrzebuje grupy, którą kieruje.

    gdybym w moim zapytaniu (dotyczy problemu z termonowością pracownika)
    zapytała używając słowa 'współpracownik'' to pewnie nikt nie wiedziałby o co
    mi tak naprawdę chodzi, określenie 'mój pracownik' jest jasne dla każdego i
    tylko temu tutaj służy

    pozdrawiam
    Basia

  • 40. Data: 2003-11-04 23:06:23
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

> [...]
    co
    > mi tak naprawdę chodzi, określenie 'mój pracownik' jest jasne dla każdego

    nie czepiam się twojej wypowiedzi. jedynie postarałem się rozwinąc myśl
    kolegi/koleżanki magha.

    > pozdrawiam
    > Basia
    gromax