eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem z pracownikiem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 41

  • 1. Data: 2003-10-25 17:52:44
    Temat: problem z pracownikiem
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    witam,

    może ktoś z grupowiczów ma wlasne doświadczenia i mógłby zaproponować
    rozwiązanie.
    Otóż, mam pracownika, który notorycznie przekracza terminy realizacji zadań.
    Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
    Zastanawiam się co z tym zrobić, jak wpłynąć na jego terminowość, jak
    wpłynąć na pracownika?

    pozdrawiam
    Basia



  • 2. Data: 2003-10-25 18:22:42
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>


    "bm" <g...@g...pl> wrote in message news:bned9e$5se$1@inews.gazeta.pl...

    > Terminy nie są zbyt rygorystyczne.

    Sam sobie odpowiedziales... jesli mu popuszczasz za kazdym razem to on sobie
    w trabke dmucha i sam sobie odpuszcza.


    Teq



  • 3. Data: 2003-10-25 18:47:38
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "bm" <g...@g...pl>


    Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bnef3a$4gb$1@opal.futuro.pl...
    >
    > "bm" <g...@g...pl> wrote in message
    news:bned9e$5se$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > > Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
    >
    > Sam sobie odpowiedziales... jesli mu popuszczasz za kazdym razem to on
    sobie
    > w trabke dmucha i sam sobie odpuszcza.
    >
    >

    odpuszczam, przyznałam to, ale pytałam co zrobić:rozmowy nie skutkują, a nie
    chcę zwalniać tego pracownika?

    pozdrawiam
    Basia



  • 4. Data: 2003-10-25 19:14:13
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

    Jesli to artysta to musisz z tym zyc jesli normalny pracownik to
    konkretnie( daj krotszy termin albo wprowadz system motywacji (
    premia itp)
    Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bneggd$f8b$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:bnef3a$4gb$1@opal.futuro.pl...
    > >
    > > "bm" <g...@g...pl> wrote in message
    > news:bned9e$5se$1@inews.gazeta.pl...
    > >
    > > > Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
    > >
    > > Sam sobie odpowiedziales... jesli mu popuszczasz za kazdym razem
    to on
    > sobie
    > > w trabke dmucha i sam sobie odpuszcza.
    > >
    > >
    >
    > odpuszczam, przyznałam to, ale pytałam co zrobić:rozmowy nie
    skutkują, a nie
    > chcę zwalniać tego pracownika?
    >
    > pozdrawiam
    > Basia
    >
    >


  • 5. Data: 2003-10-25 19:26:01
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>


    Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bneggd$f8b$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:bnef3a$4gb$1@opal.futuro.pl...
    > >
    > > "bm" <g...@g...pl> wrote in message
    > news:bned9e$5se$1@inews.gazeta.pl...
    > >
    > > > Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
    > >
    > > Sam sobie odpowiedziales... jesli mu popuszczasz za kazdym razem to on
    > sobie
    > > w trabke dmucha i sam sobie odpuszcza.
    > >
    > >
    >
    > odpuszczam, przyznałam to, ale pytałam co zrobić:rozmowy nie skutkują, a
    nie
    > chcę zwalniać tego pracownika?

    Biezesz na "dywanik" i......jak on tlumaczy swoja nieterminowosc,
    niesumiennos?
    Mozesz podac jakies przyklady?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - dlaczego pracodawcy jeszcze nie dzwonia do mnie?:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


    > pozdrawiam
    > Basia
    >
    >



  • 6. Data: 2003-10-25 21:34:24
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl

    >
    > odpuszczam, przyznałam to, ale pytałam co zrobić:rozmowy nie skutkują, a nie
    > chcę zwalniać tego pracownika?
    >
    czesc pieniedzy wyplacac po skonczonym zadaniu, lub/i w zaleznosci od
    wielkosci spoznienia?

    marcin


  • 7. Data: 2003-10-26 08:11:34
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "bm" <g...@g...pl>


    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bneigl$l3p$1@inews.gazeta.pl...
    > Biezesz na "dywanik" i......jak on tlumaczy swoja nieterminowosc,
    > niesumiennos?
    > Mozesz podac jakies przyklady?
    >

    Cóż, powód jest zawsze ten sam, czyli bardzo dużo pracy. Jednak myślę, że to
    zwykła wymówka bo każdy twierdzi, że ma za dużo pracy, jednak większość
    wykonuje zadania w terminie. Rozmowy z pracownikiem, jak mówiłam, zbyt
    wiele nie wnoszą, a nie chcę go zwalniać bo jest naprawdę mądrym
    człowiekiem, tylko chyba trochę leniwym i rozkojarzonym. Myślę, że w tym
    tkwi cały problem. Ale jak walczyć z lenistwem pracownika?

    pozdrawiam
    Basia



  • 8. Data: 2003-10-26 09:50:45
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>


    Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bnfvjp$571$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości
    > news:bneigl$l3p$1@inews.gazeta.pl...
    > > Biezesz na "dywanik" i......jak on tlumaczy swoja nieterminowosc,
    > > niesumiennos?
    > > Mozesz podac jakies przyklady?
    > >
    >
    > Cóż, powód jest zawsze ten sam, czyli bardzo dużo pracy. Jednak myślę, że
    to
    > zwykła wymówka bo każdy twierdzi, że ma za dużo pracy, jednak większość
    > wykonuje zadania w terminie

    Sprobuj wprowadzic mu karty dnia pracy, chocaiz na 1 miesiac.
    Niech codziennie zdaje wypelniona tabele z rozpisanymi (na biezaco)
    czynnosciami jakie wykonywal.
    Naturalnie, sprobuje narzekac, ze to jeszcze jeden obowiazek, ale badz
    twarda i egzekwuj wypelnianie kart.
    Naturalnie wyrywkowo sprawdzaj ich zgodnosc z rzeczywistoscia.
    Albo go to zmobilizuje i wytnie "tajne rezerwy czasowe", albo na ich
    podstawie bedziesz mogla obnizyc mu stawke z powodu zbyt niskiej wydajnosc.
    Mozesz rowniez podobne karty wydac pracownikom wykonujacym podobne
    czynnosci, to bedzie porownanie ile co komu zajmuje i czy gosc jest leniwy
    czy po prostu malo kompetentny i z pracuje dluzej z powodu mniejszych
    umiejetnosci lub braku doswiadczenia.


    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - dlaczego pracodawcy jeszcze nie dzwonia do mnie?:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    > pozdrawiam
    > Basia
    >
    >



  • 9. Data: 2003-10-26 09:56:50
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    Pochwal go, docen a nie na non stopie opierdalaj.


    Dieter



  • 10. Data: 2003-10-26 10:13:52
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bned9e$5se$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    >
    > może ktoś z grupowiczów ma wlasne doświadczenia i mógłby
    zaproponować
    > rozwiązanie.
    > Otóż, mam pracownika, który notorycznie przekracza terminy
    realizacji zadań.
    > Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
    > Zastanawiam się co z tym zrobić, jak wpłynąć na jego terminowość,
    jak
    > wpłynąć na pracownika?

    Nie rozumiem Ciebie... Płacisz mu z własnej kieszeni i nie wiesz, a
    jak go zmotywować do wydajniejszej pracy? Rozmawiałaś z nim na ten
    temat? Zmień mu warunki umowy na takie, aby opłacało mu się pracować
    wydajnie (premie uzależnione od wyników).

    mangha


strony : [ 1 ] . 2 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1