PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trochę drobnych w dobie bezrobocia!

  • 1. Data: 2003-10-25 15:49:52
    Temat: Trochę drobnych w dobie bezrobocia!
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Polecam Wam zarabianie przez internet (płatne emaile). Nie są to cuda, ale
    zawsze coś. Po zapisaniu się do poniższych firm możecie je dalej polecać
    (dostaniecie linki polecające podobne do tych poniżej) i dodatkowo na tym
    zarobić.Oto kilka firm:

    CashEmail4Me.com:
    http://www.cashemail4me.com/pages/index.php?refid=ny
    czaj100

    Key Email: http://www.key-email.com/pages/index.php?refid=nycza
    j100

    Mailing Heaven: http://www.mailingheaven.com/pages/index.php?refid=n
    yczaj100

    ManiacMail: http://www.maniac-mail.com/pages/index.php?refid=nyc
    zaj100

    One Cent Mail: http://www.OneCentMail.com/pages/index.php?refid=nyc
    zaj100

    Pennies by Mail:
    http://www.penniesbyemail.com/pages/confirm.php?refi
    d=nyczaj100

    Płatność najlepiej zlecić na konto e-gold (http://www.e-gold.com/ ), które
    należy wcześniej sobie założyć aby móc podać jego 7-cyfrowy numer w
    formularzu rejestracyjnym. Oczywiście konto e-gold jest darmowe a opłaty za
    transakcje są bardzo niskie.

  • 2. Data: 2003-10-25 16:19:34
    Temat: Re: Trochę drobnych w dobie bezrobocia!
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Polecam Wam zarabianie przez internet (płatne emaile). Nie są to cuda, ale
    > zawsze coś.

    Tzn. ile zarobiłeś?

  • 3. Data: 2003-10-26 09:58:01
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    To dobre dla dzieci

  • 4. Data: 2003-10-26 15:55:36
    Temat: Odp: Trochę drobnych w dobie bezrobocia!
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik MC <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bne7qq$ovu$...@n...atman.pl...
    > Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Tzn. ile zarobiłeś?
    Nooooo, pewnie klika i zarabia ułamki centów, czekając aż ktoś się
    przyłączy i też mu doklika, chyba że altruista (ponoć też bywają) i
    dzieli się adresami z dobrego serca.
    Słyszałem też o transferach miesięcznych rzędu 2k $ z tego klikania,
    ale szczegóły tak utajnione, że to pewnie legenda. Nie mam czasu
    klikać i sprawdzać co warto a co nie.
    W końcu każdy klika na własną odpowiedzialność, nieprawdaż?

    pozdrowionka
    zairazki