PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowa Zelandia - jak zalatwic sobie prace

  • 1. Data: 2003-10-25 11:42:12
    Temat: Nowa Zelandia - jak zalatwic sobie prace
    Od: "Darek na Inetia" <s...@i...pl>

    czesc

    Czy ma ktos z grupowiczow informacje na temat trudności w poszukiwaniu pracy
    w Nowej Zelandii ?
    Czy wartro starac sie o prace w tym pieknym kraju ?
    Gdzie mozna znalesc informacje na ten temat.

    pozdrawiam
    daras

  • 2. Data: 2003-10-25 13:49:44
    Temat: Re: Nowa Zelandia - jak zalatwic sobie prace
    Od: "Paweł Paprota" <y...@C...pl>

    Użytkownik "Darek na Inetia" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > w Nowej Zelandii ?
    > Czy wartro starac sie o prace w tym pieknym kraju ?
    > Gdzie mozna znalesc informacje na ten temat.

    Witam!

    Jakimś cudem udało mi się znaleźć stronę o niebanalnym adresie
    www.nowazelandia.pl.

    --
    Paweł Paprota

    "Inteligencja polega na szukaniu"

  • 3. Data: 2003-10-25 17:32:07
    Od: "bodeq" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > w Nowej Zelandii ?
    > Czy wartro starac sie o prace w tym pieknym kraju ?
    > Gdzie mozna znalesc informacje na ten temat.

    zobacz: http://www.senfkorn.de/dr_iwan.htm

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-10-26 10:50:16
    Od: "KCH" <k...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Paweł Paprota" <y...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Jakimś cudem udało mi się znaleźć stronę o niebanalnym adresie
    > www.nowazelandia.pl.

    Eszlo

    Kiedyś chwile z nimi gadałem: interesuje ich emigracja całych rodzin

  • 5. Data: 2003-10-26 20:53:40
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

> [...]
    ..

    > Czy ma ktos z grupowiczow informacje na temat trudności w poszukiwaniu

    http://www.torre.pl/wrocilem-z-nowazelandia-emigracj
    a.htm

    Na początek.

    JL