PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem z pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-10-06 16:48:12
    Temat: problem z pl.praca.oferowana
    Od: "t." <k...@b...gnet.pl>

    witam
    jesli bylo setki razy to przepraszam
    ale mam taki problem ze widze tylko kilka ogloszen na tej grupie
    (pl.praca.oferowana) z danego dnia, np z dzis 8 ogloszen wyslanych miedzy
    13.43 a 13.58, z wczoraj 12 ogloszen wyslanych miedzy 11.42 a 11.54, co sie
    kurde dzieje? ;)
    problem pojawia sie u mnie, u kolegow i to zarowno pod czytnikami typu OE
    jak i pod przegladarkami www, dodatkowo gdy wysylam ogloszenie z mojej firmy
    tez sie na grupie nie pojawia...
    prosze o pomoc
    pozdrawiam, marek

  • 2. Data: 2004-10-06 16:55:33
    Temat: Re: problem z pl.praca.oferowana
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

> [...]
    > 13.43 a 13.58, z wczoraj 12 ogloszen wyslanych miedzy 11.42 a 11.54, co sie

    Grupa jest moderowana. Ukazują się tylko te artykuły, które dopuszcza osoba
    zwana moderatorem.

    > problem pojawia sie u mnie, u kolegow i to zarowno pod czytnikami typu OE
    > jak i pod przegladarkami www, dodatkowo gdy wysylam ogloszenie z mojej firmy
    > tez sie na grupie nie pojawia...

    Jeżeli to co wysyłasz nie spełnia wymogów stawianych ogłoszeniom (wymogi
    opisane są w FAQ dostępnym na http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    lub też - co jakiś czas - na grupie ppo), to takie ogłoszenie się nie ukaże.

    Aby uniknąć problemów, proponuję przeczytać z FAQ punkty dotyczące wymagań
    stawianych ogłoszeniom. W razie dalszych problemów, postaram się pomóc. :)

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo.

  • 3. Data: 2004-10-06 18:05:10
    Od: "t." <k...@b...gnet.pl>

> [...]
    > stawianych ogłoszeniom. W razie dalszych problemów, postaram się pomóc. :)

    dzieki serdeczne :)
    strasznie duze te obostrzenia dotyczace wysylanych ofert ;)
    pozdrowka

  • 4. Data: 2004-10-07 12:07:51
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    .

    > Grupa jest moderowana. Ukazują się tylko te artykuły, które dopuszcza
    > osoba zwana moderatorem.

    A swoją drogą, to może by jakiś prosty autoresponder? Coś jak: "grupa jest
    moderowana, Twoje ogloszenie ukaże się po akceptacji przez moderatora. Jeśli
    się nie ukazalo, to najprawdopodobniej jest niezgodne z zasadami
    opisanymi..." etc.?
    Tzn. ja przyznam, że nawet nie wiem, czy taki autporesponder jest, ale jeśli
    nie ma - to może warto?

    Sigurd

  • 5. Data: 2004-10-08 14:22:32
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomasz Brzeziński napisał(a):

> [...]
    > moderowana, Twoje ogloszenie ukaże się po akceptacji przez moderatora. Jeśli
    > się nie ukazalo, to najprawdopodobniej jest niezgodne z zasadami

    Technicznie podejrzewam, że nie jest to skomplikowane. Jednakowoż taki
    prosty responder niesie za sobą pewne niedogodności - uciążliwość. Osoby,
    które wyślą więcej niż 1 ogłoszenie, dostaną w odpowiedzi tyleż samo
    odpowiedzi od respondera.

    Tak więc należałoby raczej postawić bota który pilnowałby, żeby na dany
    adres, zostało wysłane tylko 1 odpowiedź. A to już taka trywialna sprawa
    nie jest.

    > Tzn. ja przyznam, że nawet nie wiem, czy taki autporesponder jest, ale jeśli
    > nie ma - to może warto?

    Z tego co wiem, to raczej nie ma. Napisanie takiego rodzaju bota, nie jest
    może zbytnio skomplikowane, ale osobiście wolę zaangażować swoje wolne
    chwile w naukę perla i próbę napisania odpowiedniego konwertera
    1250 -> ISO oraz UTF-8 -> ISO dla modarca (bo na to, że ktoś się
    zgłosi i to zrobi, to już nie liczę...).

  • 6. Data: 2004-10-08 21:15:56
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    .

    > Tak więc należałoby raczej postawić bota który pilnowałby, żeby na dany
    > adres, zostało wysłane tylko 1 odpowiedź. A to już taka trywialna sprawa
    > nie jest.

    No, dobra, sam nie wiem. W każdym razie, na wielu grupach funkcjonuje mail
    wysyłany przy pierwszym napisaniu na grupę z danego adresu. Może by autorzy
    tego automatu użyczyli go?

    Sigurd