PracaGrupypl.praca.dyskusjeprawo jazdy i zmiana pracy › Re: prawo jazdy i zmiana pracy
  • Data: 2006-10-04 13:50:33
    Temat: Re: prawo jazdy i zmiana pracy
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > cel? Może jest jakiś sposób dofinansowania u nowego pracodawcy, aby ten
    > nie musiał dokładać do tego i wszystko byłoby zgodne z prawem?
    > Mógłbym liczyć na jakieś wasze pomysły?

    Sa 2 główne problemy: po pierwsze nie licz, ze zrobisz prawo jazdy szybko, bo
    w praktyce sie moze okazac, ze potrzebujesz na to 3 miesiecy, po wtore nawet
    jak juz je bedziesz mial, nie oznacza to, ze bedziesz umial jezdzic, tak wiec
    szykuj sie na droge przez meke, jesli np zatrudniasz sie jako przedstawiciel
    handlowy:)
    Co do legalnej dotacji na prawo jazdy - ja osobiscie nie widze takiej opcji,
    nawet jesli byłbys bezrobotnym.

    Wojtek