PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik z agencji pracy tymczasowej

  • 1. Data: 2005-06-14 07:17:40
    Temat: pracownik z agencji pracy tymczasowej
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam,
    jakie obowiazki ciaza na pracodawcy przy zatrudnieniu pracownika poprzez
    agencje pracy tymczasowej?
    Kto prowadzi ewidencje czasu pracy? Czy taka osoba widniec musi na liscie
    obecnosci?
    Czy powinnismy oprocz umowy z zagencja podpisac jakies dokumenty z
    pracownikiem?
    Bede wdzieczna za wszelkie wskazowki i uwagi.

    Pozdrawiam,
    - Asia

  • 2. Data: 2005-06-14 14:33:35
    Temat: Re: pracownik z agencji pracy tymczasowej
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > agencje pracy tymczasowej?
    > Kto prowadzi ewidencje czasu pracy? Czy taka osoba widniec musi na liscie

    Ewidencję pracy prowadzi pracodawca - użytkownik, czyli zakład pracy,
    który poprzez agencję zatrudnia człowieka (art. 14 Ustawy o zatrudnianiu
    pracowników tymczasowych)

    > Czy powinnismy oprocz umowy z zagencja podpisac jakies dokumenty z
    > pracownikiem?

    Jak pracowałem na taką umowę, to wszystkie dokumenty podpisywałem tylko z
    agencją.

    > Bede wdzieczna za wszelkie wskazowki i uwagi.

    Można zatrudnić na nie dłużej niż rok. Można stosować dowolną ilość umów
    na czas określony. Nie można zatrudniać na czas nieokreślony (art. 7.
    ustawy).

    L.