PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szwecja i webdesign

  • 1. Data: 2005-06-13 19:43:44
    Temat: Szwecja i webdesign
    Od: keisho <k...@b...wp.pl>

    Witajcie,
    tak naszly mnie ostatnio rozwazania nt. poszukiwania zlecen na
    projektowanie niewielkich baz danych oraz stron i grafiki do WWW na
    rynku szwedzkim. Nie chce zadawac pytania w rodzaju `Ile mozna wziasc za
    projekt strony pracujac w Szwecji?' bo z tym, zapewne tak jak u nas, i
    roznie to bywa w zaleznosci od zlozonosci itd., ale chcialbym wiedziec,
    czy ktos z grupowiczow ma doswiadczenia w tym temacie, i moglby sie
    podzielic mniejszymi lub wiekszymi szczegolami.
    Ile wynosi, o ile w ogole istnieje cos takiego jak srednia pensja
    czlowieka tam pracujacego? Dodam tylko ze jesli chodzi o WWW to
    preferuje ASP nad PHP, niezle znam MsAccess od strony VBA, swobodnie
    poruszam sie w Photoshopie. Jakby co, to wszystko jestem w stanie
    udokumentowac. Szwedzkiego nie znam ale niezle radze sobie z angielskim.

    Dzieki za wszystkie sensowne odpowiedzi
    keisho

    webdesign :: grafika :: foto cyfrowe i tradycyjne
    http://keisho.webpark.pl