PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy wobec pracodawcy... › Re: pracownicy wobec pracodawcy...
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicy wobec pracodawcy...
    Date: Sun, 6 Mar 2005 00:21:00 +0100

    Użytkownik "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d0d6i3$7vg$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie też zwróciłem na to uwagę. Daje na chleb to się żebrakowi pod
    > kościołem. Pracownikowi płaci sie za pracę. Tak jak biuru turystycznemu za
    > wczasy.

    Cytowany prezydent, u ktorego wice mam przyjemnosc pracowac, ma czasem
    sklonnosc do medialnych, mocnych wypowiedzi, ktore sa czesto skrotami
    myslowymi. Sadze, ze mial na mysli "daja im mozliwosc zarobienia na chleb",
    co juz jest prawda - to szef rozwija swoj biznes i to dzieki jego pracy i
    staraniom stanowiska w jego firmie sa potrzebne i istnieja. Wiele z tych
    stanowisk jest tego rodzaju, ze gdyby nie istnialy stworzone przez kogos w
    jego firmie, zajmujacy je ludzie nie mieliby mozliwosci zarobic na chleb
    samodzielnie zakladajac DG i je swiadczac te same uslugi samodzielnie
    znalezionym klientom. A niezaleznie od tego chcialabym prosic o nie uzywanie
    epitetow pod adresem osob tu nieobecnych. Merytoryczne doczepienie sie do
    tresci i formy slow calkowicie wystarcza do dyskusji. :)

    I.