PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy wobec pracodawcy... › Re: pracownicy wobec pracodawcy...
  • Data: 2005-03-06 10:18:37
    Temat: Re: pracownicy wobec pracodawcy...
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Józek [Sun, 6 Mar 2005 10:18:09 +0100]:

    > a problem w tym abyś to Ty mógł decydować jak chcesz
    > zarabiać na chleb co przy dzisiejszym % bezrobocia jest
    > nie możliwe.

    Nie? E... A ja decyduje. I co teraz? Znaczy mnie nie ma,
    bo zaklocam Ci swoim istnieniem Twoj porzadek swiata?

    Bylo kiedys takie malo kulturalne, ale za to bardzo prawdziwe
    powiedzenie: jak (powiedzmy ze kijek) nie umie plywac, to mowi
    ze woda za rzadka.

    I o ile rozumiem, ze kijek czasami moze nie miec wplywu
    na swoja umiejetnosc plywania, o tyle nie rozumiem kiedy
    zamiast sie za nia wziasc -- wskakuje na niusy i zaczyna
    narzekac "jaka ta woda plynna i niech ktos ja zagesci!!!"

    Kira

    --
    /O)\ Przygarnij 2-letnia sunke z Warszawy...!
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net (PopUp)