PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy wobec pracodawcy... › Re: pracownicy wobec pracodawcy...
  • Data: 2005-03-05 23:57:19
    Temat: Re: pracownicy wobec pracodawcy...
    Od: "Larek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...znasz.go> napisał w wiadomości
    news:1359144096.20050306000057@nie.znam.go...
    > Jak komu - zależy od nogi :). U mnie zawsze więcej niż o litr mniej.

    Wiesz - jazda w korkach, np. Warszawa. Do tego dochodzi fakt, że z reguły,
    jesli jedziesz gdzieś służbowo. Twojemu pracodawcy, zalezy na czasie - to
    zwiększa oczywiście spalanie. Do tego możesz dodać rewelacje z kontroli
    czynionych przez UOKiK, z których wynika, że na niektórych stacjach licznik
    w dystrybutorze potrafi pokazywać znacznie więcej paliwa, niż faktycznie
    trafia do baku... Jest wiele czynników, niezależnych od pracownika, które
    mogą spowodować, że spalanie będzie wyższe niż to co podaje producent.

    Nawiasem mówiąc, jesteś pierwszą osobą od której coś takiego słyszę... Może
    zdradzisz co to za marka?