PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy wobec pracodawcy... › Re: pracownicy wobec pracodawcy...
  • Data: 2005-03-06 02:32:32
    Temat: Re: pracownicy wobec pracodawcy...
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > coz - jak Kuba Bogu, tak Bog Kubie. Jak pracownicy maja szanowac
    > pracodawcow jak ci ostatni ich nie szanuja ?
    A ja powiem, ze jest raczej odwrotnie: jak Bog Kubie, tak Kuba Bogu ;-)
    Nie zapominajmy, ze zapedy do "zalatwiania sobie" w pracy roznych prywatnych
    spraw maja swe poczatki w minionej epoce PRL-u, i - nie ma co ukrywac - z
    takimi
    przyzwyczajeniami pracownicy weszli w nowa epoke kapitalizmu.
    A efekty sa, jakie widac.

    > Sam pracuje w prywatnej firmie, w ktorej szef co dzien odgraza sie ze
    > obnizy nam pensje do minimalnej krajowej.
    Widocznie ma powod. Nie zapominaj, ze on tam rzadzi, a nie Ty, i jego jak
    najbardziej subiektywne wrazenia sa obowiazujace - to przeciez on placi,
    wiec on ma byc zadowolony z Twojej pracy. Oczywiscie idealem by bylo,
    gdybys Ty takze byl zadowolony ze swojej pracy, ale to nie jest konieczne.
    Tak jak nie jest konieczne, zebys lubil szefa ;-)

    PiotrG