PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy wobec pracodawcy... › Re: pracownicy wobec pracodawcy...
  • Data: 2005-03-05 22:44:10
    Temat: Re: pracownicy wobec pracodawcy...
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marchewczyk" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    news:4229f9f7$1@news.home.net.pl...

    > "Macios" <f...@s...fd> escreveu na mensagem
    > (...)
    >> >

    > http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1410&
    dok=1410.6.3.2.1.1.0.1.h
    > (...)

    > tym
    >>
    > Tak. Wlasnie dlatego wkleilem ten artykul - pierwszy nie wiem od kiedy
    > pokazujacy punkt widzenia pracodawcy. Jestem przeciwny naduzyciom w obie
    > strony, ale tez prasa podchodzi do relacji pracodawca - pracownik w sposob
    > bardzo jednostronny.

    Ja akurat czytam GP codziennie i ten artykul jest czescia wiekszego cyklu -
    otoz GP od kilku czy kilkunastu numerow bardzo intensywnie zajmuje sie
    kwestia praw pracowniczych, w dodatkach i artykulach fachowo objasniajac,
    jak walczyc z lamaniem prawa w tym zakresie, jak zbierac dowody, jak
    postepowac. Artykul nie jest wiec stronniczoscia tej gazety, lecz
    przedstawieniem w niej opinii drugiej strony podczas cyklu majacego w
    zalozeniu pomoc krzywdzonym pracownikom.

    I.