PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy marketow!!! › Re: pracownicy marketow!!!
    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicy marketow!!!
    Date: Sun, 13 Nov 2005 18:43:56 +0100
    Sender: rosolzmakaro@uzytkownicy_idg

    Użytkownik "fabio" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1de194af6978b49e989a6c@news.home.net.pl...

    > A mnie w ogole dziwi dyskusja nad zamykaniem, lub nie, supermarketow.
    > Zyjemy przeciez w demokracji, gdzie czlowiek ma wolnosc wyboru. Nikt

    Są kraje, które trudno nazwać niedemokratycznymi, a które jednak regulują tę
    materię jakoś tam. Na przyklad Niemcy. Absolutnej wolności wyboru nigdzie
    nie ma, to jest kategoria teoretyczna.

    > Czy to tak trudno zrozumiec tym, ktorzy walcza o ograniczanie wolnosci
    > gospodarczej w Polsce?

    Ja nie walczę o ograniczenie wolności gospodarczej, a tylko z bezsensownymi
    argumentami wytaczanymi przez jedną ze stron sporu.

    > Skad sie bierze taka bezsensowna dyktatura
    > mniejszosci, ktora chce wciaz cos innym nakazywac, narzucac albo
    > zabraniac.

    Jaka to mniejszość okazało się w czasie wyborów. Na dodatek zwolennicy
    wolności sami postawili się do kąta. Więc chyba nie jest to ani dyktatura,
    ani mniejszości.