PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca PL a hipermarkety › Re: pracodawca PL a hipermarkety
  • Data: 2005-01-30 21:30:00
    Temat: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k2sp4 wrote:

    > Oj Kira :(
    > W firmie pracuję tylko 8 lat a to chyba świadczy, że jednak szefa mam
    > a i zgadzam się na Jego warunki:)
    > Poprostu chciałem usłyszeć opinie Szanownych Grupowiczów co sądzą na ten
    > temat

    chciales uslyszec opinie, czy chciales nam cos wmowic??
    napisales, ze masz jednego szefa od osmiu lat; i na tej
    podstawie wyciagasz wniosek: "czy wg Was jest jakaś różnica
    między polskim pracodawcą" - czym sugerujesz, ze nie ma
    takiej roznicy --> no to tlumaczymy Ci, ze po pierwsze
    wydajesz opinie na temat SWOJEGO pracodawcy, po drugie
    wydajesz opinie na temat JEDNEGO pracodawcy; i mysle,
    ze nawet gdyby tu sie podpisalo 1000 osob, mowiac ze
    ich pracodawca jest w porzadku, ze placi nadgodziny,
    ze razem z pracownikami cwiczy boks itp... to Ty bys
    i tak nie zmienil zdania...

    adas;