PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca PL a hipermarkety › Re: pracodawca PL a hipermarkety
  • Data: 2005-02-01 09:35:55
    Temat: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak mi się przypomniało - kiedyś miałam prawie idealnego szefa, był jak
    > dobry kumpel, naprawde świetnie nam sie współpracowało. Miał tylko jedną,
    > bardzo poważną wadę - potrafił nie wypłacać pensji przez nawet 3 miesiące :D
    > Odeszłam od niego ;)

    Na pewno wiele stracił :).
    Nie jestem kumplem, chociaż stwarzam ma sztucznych barier. Ale
    pracownik nawet będąc na Ty doskonale zdaje sobie sprawę kto jest
    szefem.
    Nie wypłacam pensji (z wyjątkiem paru osób) - organizuję i prowadzę biura
    handlowe dla swoich zleceniodawców. Pracownicy dostają od nich pensje.