PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca PL a hipermarkety › Re: pracodawca PL a hipermarkety
  • Data: 2005-02-01 08:09:08
    Temat: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Aktualnie nie ma wakatów, przewidywane nowe biuro w marcu :).
    > Ale tak na serio ;) - miejsce i rodzaj pracy nie istotne?

    Hehe :) Jasne że istotne - wyłącznie Kraków :) Rodzaj oczywiście że też
    istotny

    Tak mi się przypomniało - kiedyś miałam prawie idealnego szefa, był jak
    dobry kumpel, naprawde świetnie nam sie współpracowało. Miał tylko jedną,
    bardzo poważną wadę - potrafił nie wypłacać pensji przez nawet 3 miesiące :D
    Odeszłam od niego ;)