PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca PL a hipermarkety › Re: pracodawca PL a hipermarkety
  • Data: 2005-02-01 06:21:53
    Temat: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Shady [Mon, 31 Jan 2005 14:23:34 GMT]:

    > Czasem zastanawia mnie dlaczego niektórzy z Was, z założenia
    > oceniają kogoś negatywnie bo zaledwie kilku postach.... to
    > troche nie fer....

    Tu nie chodzi o to czy fair czy nie. Tu chodzi o to, ze jesli
    wpadasz gdzies gdzie Cie nie znaja, to wyrabiaja sobie na Twoj
    temat opinie w ciagu pierwszych max. kilku minut. Zeby zmienic
    ta opinie trzeba sie juz calkiem porzadnie napracowac.

    Przeloz sobie sytuacje na RL: wyobraz sobie jak autor watku
    wpada do restauracji albo jeszcze lepiej na targi pracy i od
    progu zaczyna sie wydzierac ze "pracodawcy to wszyscy tacy i
    owacy sa!" ;) I jak, zmienil sie nieco odbior? ;)

    Kira