PracaGrupypl.praca.dyskusje › brać pracę za 1000 zł netto - warszawa?

  • 11. Data: 2006-03-21 16:10:44
    Temat: Re: brać pracę za 1000 zł netto - warszawa?
    Od: "miccov" <m...@g...pl>

    a...@w...pl napisał(a):

    > ale
    >
    > Umowa o prace czy jakies inne wynalazki?

    umowa o pracę na czas określony do 31/12/2006, później pewnie jej
    przedłużenie na kolejny rok albo i nie (zresztą chyba już nie chciałbym jej
    przedłużać)
    W firmie w której dziś byłem na rozmowie po trzech miesiącach dają na czas
    nieokreślony - oczywiście jak się sprawdzę

    michał

  • 12. Data: 2006-03-21 16:13:40
    Od: "miccov" <m...@g...pl>

    entroper <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > a jak złapię trochę
    > na
    >
    > a jak nie trafi się potem nic lepszego ? Nie lepiej rozsyłać cv z
    > tej pracy niż z nowej ? Rozumiem, wiosna, chcesz na świeże
    > powietrze, ale jeszcze się zastanów...
    >
    > e.

    wiem wiem, ale jak zostanę to nadal będę absolwentem beż żadnego
    doswiadczenia w zawodzie, którego zgłoszeń prawie nikt nie bierze pod
    uwagę ... ;-(

    michał

  • 13. Data: 2006-03-21 17:22:49
    Od: a...@w...pl

    miccov wrote:
> [...]
    > W firmie w której dziś byłem na rozmowie po trzech miesiącach dają na czas
    > nieokreślony - oczywiście jak się sprawdzę

    Dzieki za info. Skonczylismy ta sama uczelnie, choc inne kierunki :).
    Sluchaj, ja wiem, ze sytuacja z praca jest ciezka, ale przezycie za
    1000 PLN w Wawie jest jeszcze ciezsze. Samo wynajecie kawalerki to
    koszt tego rzedu. A jedzienie? A odlozenie czegos? Pracodawca, ktory
    tyle daje i nie chce dac wiecej oraz obiecuje MOZE 1500 (niestety, tez
    malo jak na Wawe) pozniej, jest IMHO zwyczajnie nastawiony na
    wykorzystywanie pracownika :(. Nie twierdze, ze nalezy miec postawe
    roszczeniowa wobec pracodawcy (bie nie nalezy!), ale szacunek musi byc
    z obu stron.
    Pzdr!

  • 14. Data: 2006-03-21 18:02:46
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 21 Mar 2006 09:34:34 +0000 (UTC), użyszkodnik "miccov"
    <m...@N...gazeta.pl> napisał:

    > witam, dziś na rozmowie o pracę na stanowisko inżyniera budowy zaproponowano
    > mi 1000 zł netto/miesiąc przez pierwsze 3 miesiące

    powiedz mu ze ok ale albo na tydzień albo w Euro albo plus refundacja
    mieszkania i wyżywienia

    --
    futszaK
    601061867

  • 15. Data: 2006-03-21 18:42:09
    Od: "miccov" <m...@g...pl>

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):

    > powiedz mu ze ok ale albo na tydzień albo w Euro albo plus refundacja
    > mieszkania i wyżywienia

    ha ha ha, mój kumpel mi to samo powiedział, wiecie co dałem sobie spokój z tą
    firmą, jutro zadzwonię i powiem że rezygnuję, chyba że przystaną na moja
    propozycję (zaproponowałem 1600 netto na początek). A dziś na tej rozmowie to
    koleś mi powiedział że ma jedno cv w którym kandydat napisał że przez
    pierwsze 3 miesiące może pracować za darmo (też po politechnice) - normalnie
    wymiękłem.
    Jeszcze raz dzięki za porady i życzę miłego wieczoru ;-))

    michał

  • 16. Data: 2006-03-21 19:16:53
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > pierwsze 3 miesi?ce może pracować za darmo (też po politechnice) - normalnie
    > wymiękłem.

    To akurat jest nielegalne ... musi mu płacic minimum 899 i nic tego nie
    zmieni.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 17. Data: 2006-03-21 19:52:44
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "miccov" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
> [...]
    > koleś mi powiedział że ma jedno cv w którym kandydat napisał że przez
    > pierwsze 3 miesiące może pracować za darmo (też po politechnice) -

    Stawiam, że gość Cię kłamał. Taki pospolity burak, który
    ma za zadanie jak najmniej wynegocjować.

  • 18. Data: 2006-03-22 01:02:57
    Od: d...@g...pl

    > To akurat jest nielegalne ... musi mu płacic minimum 899 i nic tego nie
    > zmieni.

    na umowe zlecenie moze i nawet za zlotowke; i to ile tylko zechce

  • 19. Data: 2006-03-22 08:18:28
    Temat: Re: praca za 1000 zł netto - NIE !- Bądż ambitny !
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > chcę wrócić do swojego zawodu. jak myślicie warto zrezygnować z 2 tys. i
    > biegać 10 godzin po budowie za 1 tys. Jak postąpilibyście będąc w
    > analogicznej
    > sytuacji?
    >
    > pzdr
    > michał
    Cześć.
    Uważam że firma o której piszesz to zwykłe buractwo i szukanie jelenia. Przy
    takim podejściu będą Cię kiwać jak tylko im się uda. Nie pakuj się więc w
    stres- może się okazać że nawet tego tysiąca nie będziesz mógł wyegzekwować.

    Na własnym przykładzie mogę powiedzieć że warto sobie stawiać ambitne cele.
    Wysyłaj CV. Jeżeli nie masz doświadczenia w rozmowach kwalifikacyjnych,
    aplikuj na stanowiska których w rzeczywstości nie chcesz tylko po to aby
    nabrać doświadczenia w rozmowach. Nie każda jest prowadzona przez
    profesjonalistę z HR. Są "naturszczycy", jest i buractwo.
    Po kilkunastu- kilkudzuiesięciu rozmowach będziesz wiedział jak się
    sprzedać, co chce usłyszeć rekrutujący i w jaki sposób mu to podać. To
    swego rodzaju gra i tyle. Wysyłaj CV na ambitne stanowiska- za którymś razem
    zaskoczy. Być może to lubisz, ale dla mnie budowa to jedno z najgorszych
    miejsc pracy- tam nigdy nie ma dobrych warunków: w suche dni kurz wciska się
    nawet do zegarka, w mokre - błoto po kolana. Jeżeli już koniecznie chcesz
    szukaj u dobrych, gwarantujących standardy pracodawców takich jak Strabag,
    Mota, Dromex czy z polskich firm Hydrobudowa. Jeśli ktoś mówi ci że ma
    chętnych za darmo- doaj sobie spokój, a najlepiej rozdrażnij gościa pytaniem
    dlaczego ich nie zatrudnia- przecież to najbardziej naturalne co taki
    charakter w tym momencie by zrobil. Szukając pracy patrz przede wszystkim na
    swój interes. Pomyśl też o odpowiedzialności. Jeżeli weźmiesz
    odpowiedzialność za coś w partackiej firmie i szlag trafi jakąś budowlę-
    Ciebie będą ciągac do odpowiedzialności. Za 1000 zł chyba nie warto. Jeszcze
    raz proponuję szukac w dużych firmach. Rynek dużych budów jest taki że
    przetargi wygrywają największe firmy dając nieskie ceny wykonania.
    wygrywający angażują podwykonawców żyłując ich niemiłosiernie jeśli chodzi o
    ceny w efekcie trafiając do ostaniego ogniwa w łańcuchu wykonawców masz
    propozycję pracy za 1000 zł. Moja rada: olej to i szukaj wyżej lub za lepsze
    pieniądze. Szanuj się i nie pisz że nie masz doświadczenia. Pracujesz 5 lat
    a to świadczy o tym że potrafisz pracować. Samo to dużo znaczy. Pracownik z
    5 letnim stażem daj pracodawcy jakąś gwarancję stabilizacji na co pracodawcy
    zaczynają zwracać coraz większą uwagę.
    --
    Jackare
    Bytom/Krakow

  • 20. Data: 2006-03-24 15:01:39
    Od: "psd" <t...@o...pl>

    Skoro masz pracę, to jesteś w komfortowej sytuacji, możesz dalej szukać. Te
    firmy budowlane wiedzą doskonale, że musisz kilka lat pracować na budowie,
    żeby zdobyć później uprawnienie projektanta, dlatego są takie chamskie, ale
    można trafić na porządne firmy.