PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca z podrózami. Ile sobie zażyczyc?

  • 1. Data: 2006-05-20 08:52:04
    Temat: praca z podrózami. Ile sobie zażyczyc?
    Od: "wow" <q...@o...pl>

    Witam, mam możliwośc podjęcia pracy w sektorze IT (wdrożenia ; migracaja
    systemów) w chrakterze specjalisty. Praca wiąże się z ciągłymi podrózami po
    świecie. (Am. Pd., Europa).
    Wiem, ze to doskonała sprawa, zeby zwiedzić kawałek świata ale ile
    powinienem sobie zażyczyć wynagrodzenia za zostawienie ojczyzny (niektorzy
    beda sie smiac ale jestem patiotoą), pracy z ktorej jestem zadowolony i
    osoby którą kocham i wiąże z nia zyciowe plany (to roczny kontrakt jakbym
    wrócił to mialbym lepszy start).

  • 2. Data: 2006-05-20 09:52:28
    Temat: Re: praca z podrózami. Ile sobie zażyczyc?
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    wow wrote:

    > Wiem, ze to doskonała sprawa, zeby zwiedzić kawałek świata ale ile
    > powinienem sobie zażyczyć wynagrodzenia za zostawienie ojczyzny (niektorzy
    > beda sie smiac ale jestem patiotoą), pracy z ktorej jestem zadowolony i
    ^^^^^^^^

    Sorry, ze sie smieje, ale czy jestes "patiotoą" takim jak nasz JW
    Prezydent? :)
    --
    ---
    Cezary Morga

  • 3. Data: 2006-05-20 10:05:35
    Od: "Vetch" <...@...3.4>

    > Sorry, ze sie smieje, ale czy jestes "patiotoą" takim jak nasz JW
    > Prezydent? :)

    btw: wkurwiają mnie posty nic nie wnoszące do dyskusji. Nigdy się nie
    mylisz, Specjalisto Od Wytykania Błędów ?

    A do kolegi wyżej: jak dla mnie, wartości niematerialne (zadowolenie,
    miłość) nie mają ceny. Dla niektórych co prawda wystarczy "trzydzieści
    srebrników", dla innych nieco więcej, ale fakty są takie że za rok będziesz
    kimś innym, a luba nie musi czekać z założonymi rękami...

    Piotr

  • 4. Data: 2006-05-21 13:07:30
    Od: "MarlonB" <małpa@wieloryb.kom>

    Użytkownik "wow" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > beda sie smiac ale jestem patiotoą), pracy z ktorej jestem zadowolony i
    > osoby którą kocham i wiąże z nia zyciowe plany (to roczny kontrakt jakbym

    I znowu często popełniany błąd w rozumowaniu... Nie myśl ile mogą Ci dać,
    tylko ile Ty chcesz dostać. Jeśli nie będą w stanie dać tak dużo, to chyba
    wszystko gra, prawda? Po prostu nie stać ich na Ciebie. Podlicz co Ci się
    opłaca i zażądaj ile chcesz.

    M.

  • 5. Data: 2006-05-23 12:23:25
    Od: chris <chris@.poczta.onet.pl>

    wow napisał(a):
    > Witam, mam możliwośc podjęcia pracy w sektorze IT (wdrożenia ; migracaja
    > systemów) w chrakterze specjalisty.

    Zazdroszcze, ze masz taka mozliwosc, mozesz dokladnie napisac czym
    bedziesz sie zajmowal i jakie kwalifikacje musiales posiadac aby
    zaproponowano Ci prace?

    pozdrawiam serdecznie

    chris

  • 6. Data: 2006-05-24 21:31:40
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

    > Zazdroszcze, ze masz taka mozliwosc, mozesz dokladnie napisac czym
    > bedziesz sie zajmowal i jakie kwalifikacje musiales posiadac aby
    > zaproponowano Ci prace?
    a no własnie, pochwal się

    Ł.W