PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca z kretynami

  • 11. Data: 2002-12-13 10:58:12
    Temat: Re: praca z kretynami
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam!

    Abstrachując od ukladu odniesienia napiszę tylko tyle, że ja mam wrażenie, że
    zarząd mojej firmy to kretyni bo doprowadzają firme do ruiny.

    Rob

  • 12. Data: 2002-12-13 11:11:24
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Abstrachując od ukladu odniesienia napiszę tylko tyle, że ja mam wrażenie, że
    > zarząd mojej firmy to kretyni bo doprowadzają firme do ruiny.

    Prostym wyjaśnieniem takiej sytuacji jest przyjęcie założenia, że zarząd
    nie realizuje celu gospodarczego lecz inny, np. pieści swoje dobre
    samopoczucie. Znam prezesa, który zatrudnia ludzi, bo lubi by go
    doceniali - zwalnia fachowców a zatrudnia przydupasów.
    Obecnie nawet KSH nie obliguje właściciela, by spółka realizowała cel
    gospodarczy (co zakładał kh) - celem działania spółki może być np.
    eksperyment ekonomiczny, polegający na doprowadzeniu do kontrolowanego
    upadku. Warunkiem legalności takiego eksperymentu jest to, by druga
    strona (pracownicy, wierzyciele) byli poinformowani o fakcie jego
    przeprowadzania.

    Pzdr: Dogbert

  • 13. Data: 2002-12-13 15:22:17
    Od: "Michal" <m...@p...onet.pl>

    > Tak czytałem ten tekst i muszę Ciebie pocieszyć, że takie kwiatki zdażają
    > się wszędzie!.

    To ogromnie pocieszajace. :-(

    pozdro
    michal

  • 14. Data: 2002-12-13 18:09:09
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ktos wrote:

    > co mnie
    > jednak bardzo zaskoczylo - bylem traktowany _jak_ _czlowiek_!!!

    Niezgodze sie. W mojej ostatniej ogarnietej paranoja firmie, tez mialem
    normalnych dwoch szefow i szefowa - problem w tym, ze oni byli pomiedzy
    mlotem i kowadlem. Pomiedzy roznymi "trzeba", "musimy" i pomiedzy swoimi
    pracownikami. Zawsze jakos sie z nimi dogadywalem. Tyle tylko, ze to oni
    odchodzili po pewnym czasie z "preznej miedzynarodowej firmy
    finansowej" :(.

    Flyer

  • 15. Data: 2002-12-13 18:18:48
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    r...@p...onet.pl wrote:

    > Witam!
    >
    > Abstrachując od ukladu odniesienia napiszę tylko tyle, że ja mam wrażenie, że
    > zarząd mojej firmy to kretyni bo doprowadzają firme do ruiny.

    Pociesze Cie, nie ty pierwszy - jak to ladnie ujalby obronca rynku -
    statki z kapitanami kretynami ida na dno wraz z zaloga po to, zeby inne
    statki mogly zaistniec.

    Flyer

  • 16. Data: 2002-12-13 22:34:25
    Od: "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    Harmony Wroclaw wrote:

    > I teraz pytanie do osób pracujących - co byście w takim przypadku zrobili?
    > wk@#$%ona

    odpowiem tak - zmien firme, bo w tej organizacja pracy i komunikacja jako
    taka nie istnieje.

    Z calej rozmowy, zrozumialam, ze pan M nie wiedzial ze ma sprawdzac te a nie
    inna ulotke.
    Dotarcie do niego z ta wiadomoscia zajelo komus 11 godzin pracy.
    Z kolei po 11 godzinach sprawdzania wierze, ze Pan M wszystkiego, czego chce
    to wrocic do domu - nie dziwie sie.

    Szczere wyrazy wspolczucia.

    Pozdrawiam
    Ula

  • 17. Data: 2002-12-14 18:25:49
    Od: "lestwr " <l...@N...gazeta.pl>

    Harmony Wroclaw <h...@w...pl> napisał(a):

    > Czy Wy też macie wrażenie że pracujecie z kretynami i nierobami?

    A jakie są konsekwencje za wydrukowanie ulotki z błędem ?;-)
    Jezeli Ty odpowiadasz za prace zespołu, jestes kierownikiem, to zlec
    napisanie pracownikowi a sprawdzaj i zatwierdzaj ostatecznie sama. Nie
    wymiguj się od odpowiedzialnosci za to bierzesz wieksza kase i masz wieksze
    mozliwosci (np. mozesz wyslac siebie na dodatkowe szkolenie).
    albo ... zamien sie stanowiskami z panem M lub z pania A i nie bedziesz
    miala takich problemow.

    Leester