PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracuj.pl - testy i wyniki

  • 1. Data: 2002-12-11 18:48:53
    Temat: pracuj.pl - testy i wyniki
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    czesc

    sluchajcie jak sie sprawdza wyniki testow na pracuj.pl
    zrobilem sobie test numeryczny i nie moge obejrzec wynikow, jest napisane:
    wyniki i ... nic tam nie ma.
    mial ktos taki sam problem ?
    pozdrowienia
    bm

  • 2. Data: 2002-12-11 19:28:28
    Temat: Re: pracuj.pl - testy i wyniki
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "myst" <b...@p...onet.pl> wrote in news:at819d$q61$1@news.tpi.pl:

> [...]
    >
    > sluchajcie jak sie sprawdza wyniki testow na pracuj.pl
    > zrobilem sobie test numeryczny i nie moge obejrzec wynikow, jest

    Nie, po wejsciu w link 'wyniki' powinna sie ukazac strona z Twoim wynikiem, legenda i

    interpretacja.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-12-11 22:13:09
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    myst wrote:

> [...]
    >
    > sluchajcie jak sie sprawdza wyniki testow na pracuj.pl
    > zrobilem sobie test numeryczny i nie moge obejrzec wynikow, jest napisane:

    A na maila nic nie przyszlo - bo mi zawsze wysylal rownolegle z ekranem,
    a nawet wczesniej?

    Flyer

  • 4. Data: 2002-12-11 22:48:13
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    przyszlo mi to samo co na stronie, wyniki: ... i nic poza tym.
    juz wczesniej tez tak mialem z innym testem, po prostu nie moge zobaczyc
    swoich wynikow
    pozdrowienia
    myst

  • 5. Data: 2002-12-11 22:53:00
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    ok mam juz, mieli jakies klopoty techniczne podobno.
    dostalem cos takiego:
    "Wynik jaki osiągnąłeś(ęłaś) w tym teście wskazuje na to, że lepiej niż
    większość osób radzisz sobie z poprawnym przekładaniem sytuacji z życia
    codziennego na działania matematyczne oraz wykonywaniem tych działań.
    Prawdopodobnie łatwiej niż innym przychodzi ci przedstawianie wyników w
    formie tabel i wykresów oraz interpretacja takich danych, czy porównywanie
    ofert cenowych złożonych produktów."

    w sumie niewiele to mowi, troche mnie to rozczarowalo, myslalem, ze bedzie
    to cos bardziej zlozonego.;p
    pozdrowienia i dzieki
    myst

  • 6. Data: 2002-12-12 14:06:30
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "myst" w news:at8fj3$jsr$1@news.tpi.pl napisał(a):

    > ok mam juz, mieli jakies klopoty techniczne podobno.
    > dostalem cos takiego:

    Kazdy sposob na zareklamowanie samego siebie dobry, prawda? ;)

    pozdrawiam
    Greg

  • 7. Data: 2002-12-12 22:01:10
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>