PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca z kretynami › Re: praca z kretynami
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca z kretynami
    Date: 11 Dec 2002 18:18:49 -0800

    "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> writes:

    > Czy Wy też macie wrażenie że pracujecie z kretynami i nierobami?
    > Przedstawie sytuację. Ma wyjść pewien produkt , nazwijmy go X (jeden z
    > powiedzmy 3 jakie wydajemy miesiacu). Produkt ten ma dołączoną ulotkę. Aby
    > produkt ukazal sie na rynku MUSI mieć tą ulotkę. Ulotka do produktu została
    > zrobiona (niewielka, kilka tys. znaków). Poprosilam panią A. (asystentka)
    > aby mi ją sprawdzila. Powiedziala ze ulotkę sprawdza pan M (pracownik
    > techniczny, który zna dobrze produkt). Powtarzalam to kilkakrotnie dzisiaj,
    > poniewaz ulotka miala dzisiaj jechać do druku. Niestety przez caly dzien
> [...]

    gdybym byla odpowiedzialna za proces produkcji i przygotowanie do
    druku, to pojechalabym do pracy, sama to sprawdzila, pojechala do
    naswietlarni z poprawkami - zrobila wszystko tak, zeby na jutro bylo
    gotowe i dobrze zzrobione.

    a nastepnie zwolnilabym z pracy pana M i pania A.

    zakladam, ze to co powyzej opisalas to naprawde tak wygladalo.
    ci ludzie popisali sie nieodpowiedzialnoscia i zupelnym olaniem
    wlasnych obowiazkow. do tej pracy sie nie nadaja.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net