PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca z kretynami › Re: praca z kretynami
  • Data: 2002-12-12 10:45:57
    Temat: Re: praca z kretynami
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...ciach...)

    > a nastepnie zwolnilabym z pracy pana M i pania A.
    >
    > zakladam, ze to co powyzej opisalas to naprawde tak wygladalo.
    > ci ludzie popisali sie nieodpowiedzialnoscia i zupelnym olaniem
    > wlasnych obowiazkow. do tej pracy sie nie nadaja.

    Problem w tym, że jeżeli nie jesteś właścicielem firmy wylanie olewusów -
    wcale nie jest takie proste.
    Pół biedy jeżeli są to twoi podwładni, ale czasami zawalaja ludzie, na
    których nie masz wpływu "po lini służbowej" a oni doskonale wiedzą, że
    możesz im nagwizdać (bo np. maja w dużo wiekszy staż w firmie albo coś w tym
    rodzaju).
    Osobna bajka jest sytuacja, w której szef zupełnie nie jest w stanie
    zapanowac nad praca swoja i swoich podwladnych.
    Przez ponad dwa lata pracowałem w filii, która funkcjonowła tylko dzięki
    dobrze zorganizowanej asystentce, a w "gorących okresach" (np kończenie
    projektu)- wszyscy modlili, że żeby kierownik nie przyszedł bo jedyne co mu
    wychodziło to wprowadznie zamieszania.
    Pozdrowienia
    Paweł