PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca z kretynami › Re: praca z kretynami
  • Data: 2002-12-13 06:46:23
    Temat: Re: praca z kretynami
    Od: s...@k...com.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie marnowalbym czasu na uzalanie sie nad soba
    > tylko sam bym sprawdzil ta ulotke ...

    I albo do zakresu obowiązków dojdzie nam korekta ulotek, albo w razie
    przeoczenia błędu dostaniemy po pupie od przełożonych :))
    Znam tamat i wiem jak to wygląda.
    Niestety, wiem też jakie są konsekwencje kiedy zarówna pani A jak i pan M nie
    poczuwają się do tego aby sprawdzić tekst (wszak są już "po godzinach"). Znów
    My dostaniemy, bo trzeba było przypilnować pana M i pani A... Nie wywiązujemy
    się z obowiązków ;))
    Pozdr.