PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w marketach Biedronka

  • 11. Data: 2002-09-20 09:51:36
    Temat: Re: praca w marketach Biedronka
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    So Piotr p...@N...gazeta.pl can'T wait...:

    | Akurat to o pieluchach to bujda

    W kazdej plotce jest zdzblo prawdy. A o pieluchach slyszalo wielu. Na pewno bujda?
    Bo mi sie nie wydaje...
    Procesy fizjologiczne, moi drodzy. I stojac tyle godzin przy kasie, gdy _nie wolno_
    sie ruszyc...

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Wyszukujemy: "Go to hell". I na pierwszym miejscu ...

  • 12. Data: 2002-09-20 09:57:21
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    So przemo p...@i...pl can'T wait...:

    | Owszem kasjerka malo
    | zarabia, ale to o pieluchach to czysta fikcja.

    Uf, Co Za Ulga.

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Niejeden czlowiek, ktory wysoko zaszedl, zawdziecza swoj sukces raczej tkwiacemu w

  • 13. Data: 2002-09-20 10:04:11
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    So Neo[EZN] h...@b...gnet.pl can'T wait...:

    | Ostatnio spytalem sie we wroclawskim Kerfurze jednej kasjerki czy musi
    | caly czas siedziec przy kasie, zasmiala sie i powiedziala, ze nie ma
    | zadnych problemow zeby wyjsc np. do WC.
    |
    | Zrob tez sobie taki wywiad jak masz jakies podejrzenia ;]]

    Moze ja taki zrobie? I bedzie mi jakos lzej. Powaznie.
    Ale i tak nikt nie przekona mnie, ze ta praca jest zachwycajaca i rownie fajna, co
    praca osoby, ktora pracuje na przyklad przy kompie. Moja kolezanka pracuje w Urzedzie
    Pracy, moze napic sie herbaty, moze zapalic, choc bez przegiec, ta praca nie jest
    FaScyNuJaCa ;), ale z pewnoscia lepsza niz praca, przepraszam za wyrazenie,
    "popychacza" bez komfortu psychicznego, fizycznego i z niziutka pensja.
    Chyba tu sie zgodzicie? Czy takze sa jakowes objekcje? ;]

  • 14. Data: 2002-09-20 10:36:01
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Zapierniczaja za niewielka kase wiele godzin, nie wolno im odejsc od
    stanowiska

    W wielu innych firmach niemarketach jest podobnie

    >musza sie do wszystkich usmiechac i mowic: "Dzien dobry",

    W wielu innych firmach niemarketach jest podobnie. Np. przedstawiciele
    handlowi, sprzedawcy w małych sklepach i większość stanowisk, gdzie jest
    kontakt z ludźmi.

    jak cos sie "spsuje", nie z ich winy przeciez i kolejka staje wszyscy
    > rzucaja w taka osobe gromami, sycza, wzdychaja, zdarzaja sie komentarze
    (stalam nie
    > raz w kolejce).

    W wielu innych firmach niemarketach jak coś się spsuje nie z Twojej winy to
    też przełożeni rzucaja w taka osobe gromami, sycza, wzdychaja, zdarzaja sie
    komentarze

    > Ja tych ludzi podziwiam, naprawde ich podziwiam, trzeba byc bardzo silnym
    psychicznie
    > i... fizycznie i im wspolczuje.

    Zgadzam się, ale podobnie jest w tzw. zwykłych firmach prywatnych.

  • 15. Data: 2002-09-20 10:51:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Chyna <c...@p...onet.pl> wrote:

    > W kazdej plotce jest zdzblo prawdy. A o pieluchach slyszalo wielu. Na pewno bujda?
    > Bo mi sie nie wydaje...

    Bujda.

    > Procesy fizjologiczne, moi drodzy. I stojac tyle godzin przy kasie, gdy _nie wolno_
    > sie ruszyc...

    A to, że nie wolno się ruszyć, to juz ci się wydaje.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2002-09-20 11:09:57
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    So Adam Płaszczyca _...@i...pl can'T wait...:

    | A to, że nie wolno się ruszyć, to juz ci się wydaje.

    To cale szczescie. Czasami ciesze sie, ze sie myle. Naprawde.

  • 17. Data: 2002-09-20 11:12:48
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    So winetu P...@p...onet.pl can'T wait...:

    | W wielu innych firmach niemarketach jest podobnie
    | W wielu innych firmach niemarketach jest podobnie. Np. przedstawiciele
    | handlowi, (...)

    Wiem, Piotrze, ze w wielu innych firmach niemarketach jest podobnie. Czy to jednak
    "oczyszcza" markety? Czy mam napisac: Ale fajnie, w wielu innych firmach niemarketach
    jest podobnie, hip hip hura, wszystko lsni, blyszczy i jest na swoim miejscu?

  • 18. Data: 2002-09-20 14:06:34
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Fri, 20 Sep 2002 11:51:36 +0200, "Chyna" <c...@p...onet.pl>
    wrote:

    >W kazdej plotce jest zdzblo prawdy. A o pieluchach slyszalo wielu. Na pewno bujda?

    Bujda.

    >Bo mi sie nie wydaje...

    Dobrze napisałeś - wydaje Ci się.

    >Procesy fizjologiczne, moi drodzy. I stojac tyle godzin przy kasie, gdy _nie wolno_

    Wolno, wolno. Powtarzasz kolejną plotkę.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 19. Data: 2002-09-21 10:46:57
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Chyna!

> [...]
    > komfortu psychicznego, fizycznego i z niziutka pensja. Chyba tu sie
    > zgodzicie? Czy takze sa jakowes objekcje? ;]

    I pewnie robota w Urzedzie Pracy jest rownie latwo dostepna jak w markecie?
    Chyba jest jednak pewna roznica? Jak chcesz byc kasjerem w takiej
    Biedronce, to raczej nie musisz miec cioci na wyzszym stanowisku. A co do
    tego, ze praca w Urzedzie Pracy jest lzejsza od pracy w markecie to chyba
    jest to oczywiste.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 20. Data: 2002-09-21 12:01:41
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    "jerzu" <j...@i...pl> wrote in message

    > Wolno, wolno. Powtarzasz kolejną plotkę.

    Do WC mogą wyjść ale już o jakiejkolwiek przerwie na posiłek (nb. ustawowej)
    kasjerki w markecie mogą zapomnieć.

    Piotr