PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w marketach Biedronka › Re: praca w marketach Biedronka
    From: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w marketach Biedronka
    Date: Sat, 21 Sep 2002 10:46:57 +0000 (UTC)

    Heya Chyna!

    > Moze ja taki zrobie? I bedzie mi jakos lzej. Powaznie.
    > Ale i tak nikt nie przekona mnie, ze ta praca jest zachwycajaca i
    > rownie fajna, co praca osoby, ktora pracuje na przyklad przy kompie.
    > Moja kolezanka pracuje w Urzedzie Pracy, moze napic sie herbaty, moze
    > zapalic, choc bez przegiec, ta praca nie jest FaScyNuJaCa ;), ale z
    > pewnoscia lepsza niz praca, przepraszam za wyrazenie, "popychacza" bez
    > komfortu psychicznego, fizycznego i z niziutka pensja. Chyba tu sie
    > zgodzicie? Czy takze sa jakowes objekcje? ;]

    I pewnie robota w Urzedzie Pracy jest rownie latwo dostepna jak w markecie?
    Chyba jest jednak pewna roznica? Jak chcesz byc kasjerem w takiej
    Biedronce, to raczej nie musisz miec cioci na wyzszym stanowisku. A co do
    tego, ze praca w Urzedzie Pracy jest lzejsza od pracy w markecie to chyba
    jest to oczywiste.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl