PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w marketach Biedronka

  • 1. Data: 2002-09-18 03:55:14
    Temat: praca w marketach Biedronka
    Od: d...@p...onet.pl

    Ostatnio slyszalem, ze w marketach Biedronka poszukuja osob chetnych do pracy,
    ale najpierw maja szkolic.
    Czy ktos z pracownikow tej firmy moze odpowiedzic na ponizsze pytania.

    1. Gdzie odbywaja sie te szkolenia?
    2. Czy praca w tej firmie jest stabilna (umowa okresowa, czy na stale, jesli
    okresowa to czy stosuje sie jakies przerwy miedzy okresami zatrudnienia)?
    3. Czy zatrudniaja na pelen etat, czy na 1/2?
    3. Ile godzin pracuje sie tygodniowo?
    4. Czy pracownik z pewnym stazem musi jezdzic na jakies szkolenia (gdzie)?
    5. Czy jest mozliwosc awansu, oraz czy mozna byc wyrzuconym z dnia na dzien
    (jesli tak , to z jakich powodow)?
    6. Jakie trzeba miec wyksztalcenie na kasiera (czy trzeba miec doswiadczenie w
    handlu)?

  • 2. Data: 2002-09-19 13:53:13
    Temat: Re: praca w marketach Biedronka
    Od: "Plissken" <p...@p...fm>

    Czy nie słyszałeś o pracy w supermarketach ? Mało się o tym mówi. Nawet
    pieluche każą Ci kupić. Te w która będziesz srać stojąc 16 godzin przy
    kasie.

  • 3. Data: 2002-09-19 14:22:54
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 19 Sep 2002 15:53:13 +0200, "Plissken"

    >Czy nie słyszałeś o pracy w supermarketach ? Mało się o tym mówi. Nawet
    >pieluche każą Ci kupić. Te w która będziesz srać stojąc 16 godzin przy
    >kasie.

    Powtarzasz zasłyszane plotki.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 4. Data: 2002-09-19 15:56:41
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    "jerzu" <j...@i...pl> wrote in message
    > On Thu, 19 Sep 2002 15:53:13 +0200, "Plissken"

    > Powtarzasz zasłyszane plotki.

    Akurat to o pieluchach to bujda ale reszta opini o złym traktowaniu
    pracowników to absolutna prawda. Wiem z pewnego źródła bo moja matka
    pracowała przez dość długi czas w jednym z supermarketów francuskiej sieci.
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2002-09-19 16:04:24
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > On Thu, 19 Sep 2002 15:53:13 +0200, "Plissken"

    > Powtarzasz zasłyszane plotki.

    W ktorych nie ma nic prawdy. Pracuje jako kierownik dzialu w jednym z takich
    marketow i z praktyki wiem ze nie ma w tym nic prawdy. Mysle ze bylo z tym
    tak, ze jakas kasjerka poprosila o wyjscie do WC, a ze byl duzy ruch to
    kierownik poprosil ja zeby poczekala jeszcze 15 minut. Tak to bylo naprawde,
    a ta sie wkurzyla i napisala posta o pieluchach ktore jakies "mozgi"
    powtarzaja bez sensu. Nie wierzcie w takie bajki. Owszem kasjerka malo
    zarabia, ale to o pieluchach to czysta fikcja.

  • 6. Data: 2002-09-19 16:10:52
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Plissken <p...@p...fm> wrote:
    > Czy nie słyszałeś o pracy w supermarketach ? Mało się o tym mówi. Nawet
    > pieluche każą Ci kupić. Te w która będziesz srać stojąc 16 godzin przy
    > kasie.

    Niestety, dużo się mówi, a niektórzy słuchają i wierzą.

    P.S. nie musisz pracować. Możesz żreć trawę.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2002-09-20 06:26:23
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    Użytkownik "przemo" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W ktorych nie ma nic prawdy. Pracuje jako kierownik dzialu ...

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    pzdr.
    SławekM

  • 8. Data: 2002-09-20 07:06:20
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Plissken" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy nie słyszałeś o pracy w supermarketach ? Mało się o tym mówi. Nawet
    > pieluche każą Ci kupić. Te w która będziesz srać stojąc 16 godzin przy
    > kasie.

    He, he. Już kiedyś o tym było. Jakiś mądry grupowicz napisał, że pracował w
    hiperze i praca jak każda inna, ale za drobną
    opłatą może TVN-owi pokazać ślady po przypalaniu i pobiciach. I wpełni się
    znim zgadzam (dość długo pracowałem w 2 marketach). Z tymi marketami to
    chyba tak jak z Grencardowcami, których pejczem poganiają SS-ni ;-). Pewnie
    są przegięcia, ale nie większe niż u naszych polskich prywaciarzy. Jak ktoś
    nie ma roboty to bierze co jest.

  • 9. Data: 2002-09-20 08:37:57
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    Ludzik zwany Plissken, w wiadomosci news:amcko4$r8s$1@news.onet.pl
    napisal:
    > Czy nie słyszałeś o pracy w supermarketach ? Mało się o tym mówi.
    > Nawet pieluche każą Ci kupić. Te w która będziesz srać stojąc 16
    > godzin przy kasie.

    Ostatnio spytalem sie we wroclawskim Kerfurze jednej kasjerki czy musi
    caly czas siedziec przy kasie, zasmiala sie i powiedziala, ze nie ma
    zadnych problemow zeby wyjsc np. do WC.

    Zrob tez sobie taki wywiad jak masz jakies podejrzenia ;]]
    --
    Neo[EZN]
    http://wroclaw.dolny.slask.pl - Wroclaw na starej fotografii

  • 10. Data: 2002-09-20 09:48:42
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    So Plissken p...@p...fm can'T wait...:
    | Czy nie słyszałeś o pracy w supermarketach ? Mało się o tym mówi. Nawet
    | pieluche każą Ci kupić. Te w która będziesz srać stojąc 16 godzin przy
    | kasie.

    Wspolczuje osobom pracujacym we wszelkich Hitach, Carrefourach, Biedronkach.
    Zapierniczaja za niewielka kase wiele godzin, nie wolno im odejsc od stanowiska (stad
    pieluszki), musza sie do wszystkich usmiechac i mowic: "Dzien dobry", chociaz pomimo
    dolow moj dzien chyba jednak, a wlasciwie na pewno jest lepszy, od dnia takiej
    pani/pana, jak cos sie "spsuje", nie z ich winy przeciez i kolejka staje wszyscy
    rzucaja w taka osobe gromami, sycza, wzdychaja, zdarzaja sie komentarze (stalam nie
    raz w kolejce).
    Ja tych ludzi podziwiam, naprawde ich podziwiam, trzeba byc bardzo silnym psychicznie
    i... fizycznie i im wspolczuje.

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Wyszukujemy: "Go to hell". I na pierwszym miejscu ...