PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w marketach Biedronka › Re: praca w marketach Biedronka
    From: "przemo" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w marketach Biedronka
    Date: Thu, 19 Sep 2002 18:04:24 +0200

    Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cdnjougflh6b19c1o0mpgo4ktqvhtkcbnt@4ax.com...
    > On Thu, 19 Sep 2002 15:53:13 +0200, "Plissken"

    > Powtarzasz zasłyszane plotki.

    W ktorych nie ma nic prawdy. Pracuje jako kierownik dzialu w jednym z takich
    marketow i z praktyki wiem ze nie ma w tym nic prawdy. Mysle ze bylo z tym
    tak, ze jakas kasjerka poprosila o wyjscie do WC, a ze byl duzy ruch to
    kierownik poprosil ja zeby poczekala jeszcze 15 minut. Tak to bylo naprawde,
    a ta sie wkurzyla i napisala posta o pieluchach ktore jakies "mozgi"
    powtarzaja bez sensu. Nie wierzcie w takie bajki. Owszem kasjerka malo
    zarabia, ale to o pieluchach to czysta fikcja.