PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w firmie doradczej OVB ALLFINANZE

  • 1. Data: 2005-09-07 18:27:00
    Temat: praca w firmie doradczej OVB ALLFINANZE
    Od: "Dorota" <d...@g...pl>

    Mam pytanko:)
    Czy kiedykolwiek ktos pracowal w tej firmie i na czym to polega w
    poszczegolnych fazach. Czy oplaca sie wogole tam przystępowac??

  • 2. Data: 2005-09-07 18:49:31
    Temat: Re: praca w firmie doradczej OVB ALLFINANZE
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Firma z Wrocławia????
    I napewno rekrutacja byla na ulicy???

  • 3. Data: 2005-09-07 18:57:53
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > Czy kiedykolwiek ktos pracowal w tej firmie i na czym to polega w
    > poszczegolnych fazach. Czy oplaca sie wogole tam przystępowac??

    poczytaj w archiwum...
    i niech Cie reka boska przed nimi broni :)

  • 4. Data: 2005-09-07 20:07:47
    Od: "Dorota" <d...@g...pl>

    "candina" <candina[malpa]@o2.pl> wrote in message

    > poczytaj w archiwum...
    > i niech Cie reka boska przed nimi broni :)

    Dzieki wielkie :)
    Jeszcze nie slyszalam o kasie ale pewnie dlatego ze to bylo pierwsze
    spotkanie. Na szczescie juz nie uslysza o niej bo tam wiecej sie nie pojawie
    :)

  • 5. Data: 2005-09-08 16:28:27
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    lipa na maxa.
    wartosc wyposażenia ich biura oceniam na 100zł
    (głównie te biurka zawyżają,
    bo komputery wartość mają pomijalnie mają)

  • 6. Data: 2005-09-08 16:40:29
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > lipa na maxa.
    > wartosc wyposażenia ich biura oceniam na 100zł
    > (głównie te biurka zawyżają,
    > bo komputery wartość mają pomijalnie mają)
    to juz nie chodzi o biuro...
    sama praca..uklady..wynagrodzenie..platne szkolenia... dokladanie do
    interesu na wyzszych stanowiskach... po prostu tragedia :)

  • 7. Data: 2005-09-08 19:08:50
    Od: "Dorota" <d...@g...pl>

    "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> wrote in
    message news:dfpor7$d1m$1@news.dialog.net.pl...
    > lipa na maxa.
    > wartosc wyposażenia ich biura oceniam na 100zł
    > (głównie te biurka zawyżają,
    > bo komputery wartość mają pomijalnie mają)

    Nie zauwazylam tam zadnego komputera i tylko jeden telefon stacjonarny i to
    u tzw sekretarki a nie u "dyrektora". Wyposazenie to chyba maja z wystawek z
    niemiec bo jest masakryczne. Na regalach nie ma nic oproch ich "analizy
    finansowej" - ankiet.

  • 8. Data: 2005-09-12 15:59:39
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Ja mialem pracowac w oddziale Czestochowa (jako praca wakacyjna), ale 3
    miesiace tyrania za free (jako forma samoksztalcenia) raczej sie nie
    usmiechala. Ogolnie niepolecam.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 9. Data: 2005-09-12 20:44:35
    Od: "asia" <a...@i...pl>

    Slyszalam z roznych zrodel ze szkolenia sa platne choc osoba z ktora
    rozmawialam z tej firmy twierdzila ze to klamstwo. Podobno latwo jest
    znalezc 15 potencjalnych osob ale skoro Ty nie dotarles do tego zeby zarobic
    to pewnie klamali Mowili ze wszystko jest wspaniale i piekne.

  • 10. Data: 2005-09-13 13:48:45
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    asia napisał(a):
> [...]
    > znalezc 15 potencjalnych osob ale skoro Ty nie dotarles do tego zeby zarobic
    > to pewnie klamali Mowili ze wszystko jest wspaniale i piekne.

    Tak, za szkolenie placilo sie wtedy chyab 50zl, po roku meczarni za free
    moze by sie cos zaczelo zarabiac, oczywiscie wszystko zalezy od ilosci
    podpisanych umow na ubezpieczenie, itp. oczywiscie wybor byl
    potraktowany tym, ktora firma daje pracownikowi ovb wieksza prowizje, a
    nie dobrem potencjalnego klienta. Na poczatku chodzilo sie po rodzinie
    uczac sie przeprowadzania tzw. wywiadu. Dla mnie bez sesnu, juz wole
    sobie posiedziec w chlodnej serwerowni wsluchujac sie w piekna muzyke
    wentylatorow serwerowych ;-)

    Pozdrawiam
    Daniel