PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w firmie doradczej OVB ALLFINANZE › Re: praca w firmie doradczej OVB ALLFINANZE
    From: SoR <d...@d...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w firmie doradczej OVB ALLFINANZE
    Date: Tue, 13 Sep 2005 15:48:45 +0200

    asia napisał(a):
    > Slyszalam z roznych zrodel ze szkolenia sa platne choc osoba z ktora
    > rozmawialam z tej firmy twierdzila ze to klamstwo. Podobno latwo jest
    > znalezc 15 potencjalnych osob ale skoro Ty nie dotarles do tego zeby zarobic
    > to pewnie klamali Mowili ze wszystko jest wspaniale i piekne.

    Tak, za szkolenie placilo sie wtedy chyab 50zl, po roku meczarni za free
    moze by sie cos zaczelo zarabiac, oczywiscie wszystko zalezy od ilosci
    podpisanych umow na ubezpieczenie, itp. oczywiscie wybor byl
    potraktowany tym, ktora firma daje pracownikowi ovb wieksza prowizje, a
    nie dobrem potencjalnego klienta. Na poczatku chodzilo sie po rodzinie
    uczac sie przeprowadzania tzw. wywiadu. Dla mnie bez sesnu, juz wole
    sobie posiedziec w chlodnej serwerowni wsluchujac sie w piekna muzyke
    wentylatorow serwerowych ;-)

    Pozdrawiam
    Daniel