PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w fastfoodach › Re: praca w fastfoodach
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: praca w fastfoodach
    Date: 18 Apr 2007 06:44:46 +0200

    winetu napisał(a):

    > Bardziej myslalem o tym, ze polskie dzieci przenoszac sie na Zachod nie maja
    > absolutnie zadnych problemow a wrecz przeciwnie przewyzszaja swoich
    > rowiesnikow.

    Pisałem z czego to wynika ;) Na pewno nie z lepszej edukacji bo nasza
    edukacja tak jak i inne dziedziny życia są ze 20 lat za zachodem. Jeżeli
    ktoś mówi, że nasze szkoły od szkół niemieckich nie różnią się tak jak
    różnią się polskie drogi od zachodnich to znaczy, że ten ktoś zupełnie
    nie wie o czym mówi i w gruncie rzeczy wygaduje bzdury ;)

    > Oczywiscie generalizuje i nie biore pod uwage jezyka. Opinie
    > taka wyrazaja polscy emigranci i to nagminnie. Troche drazni mnie potepianie
    > w czambul wszystkiego w naszym kraju a szczegolnie tego co jest ponoc na
    > niezlym poziomie. Mysle, ze lepiej wypowiedza sie na ten temat emigranci,
    > ktorych na grupie nie brakuje.

    Och, mamy kilkadziesiat lat opoznienie w zasadzie we wszystkim. Nie jest
    to nic niezwyklego. Nie ma więc sensu krytykować i potępiać, natomiast
    trzeba użyć głowy i zrozumieć dlaczego tak jest, i dlaczego musi tak
    być.

    j.