PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w fastfoodach › Re: praca w fastfoodach
  • Data: 2007-04-18 09:32:57
    Temat: Re: praca w fastfoodach
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chcę nikogo dyskryminować, ale może powinniśmy pozostawić zawodówkom
    > przygotowanie ludzi do pracy fizycznej, a nie umysłowej. Bo raczej z tego
    > nic dobrego nie wyniknie.

    Nie zgadzam się. Uważam, że wiele, jeśli nie większość, zawodów wymaga
    umiejętności, które by można wtłoczyć ludziom na poziomie zawodówki lub
    technikum. Kwestia tylko odpowiedniego programu kształcenia.

    Powiedziałbym wręcz, że zbyt wysokie wykształcenie kandydata, względem
    pracy, którą ma do wykonania, jest nawet szkodliwe. I to wielorako.

    > Np na szwedzkiej uczelni technicznej wygląda to tak, (pierwszy raz chyba po
    > 2 roku) studenci otrzymują do wykonania pewien projekt. Wykonanie tego
    > projektu trwa zazwyczaj semestr. Wszystkie projekty pochodzą z konkretnych
    > firm(często z dużych koncernów tj. Volvo, ABB, Schell itp.) i to są
    > konkretne problemy do rozwiązania, (za które studenci dostają zazwyczaj
    > honorarium). Dalej każdy student bądź grupa studentów dostają opiekuna
    > naukowego z uczelni i z firmy, z której pochodzi projekt. Oczywiście
    > równolegle też mają zajęcia na uczelni.

    Muszę przyznać, że od strony firmy, to mi się nawet podoba. Można sobie
    automatycznie wychować pracowników, którzy w dodatku nie będą mieli
    nieuzasadnionych wymagań finansowych.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com