PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w fastfoodach › Re: praca w fastfoodach
  • Data: 2007-04-18 05:31:38
    Temat: Re: praca w fastfoodach
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem okazję porównać ten "poziom" u nas i na "zachodzie" i w 100% zgadzam
    > się z powyższym. Nie wiem czy tak jest na całym zachodzie, ale np. w Dani
    > albo w Szwecji program studiów ściśle się wiąże z praktyką. (automatyka) Np.
    > u nas uczą sztucznej inteligencji w sterowaniu a u nich jak wysterować ramię
    > robota w fabryce Volvo. W skrócie u nas w studentów wtłaczają suchą teorię
    > czasami z elementami praktyki na 30 letnim sprzęcie, a u nich przygotowują
    > specjalistów do rozwiązywania współczesnych, rzeczywistych problemów. To
> [...]

    Ale prawda jest taka, że sterowanie ramieniem robota jest umiejętnością
    czysto zawodową i jako takie powinno być raczej nauczane w zawodówkach,
    ew. jako jakaś forma praktyki na studiach - ale absolutnie nie powinno
    ono zastępować teorii, dzięki której nasi studenci są jednymi z
    najlepszych na świecie, co udowadniają w licznych konkursach.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com