PracaGrupypl.praca.dyskusje › ...praca przy telefonie w ING...

  • 1. Data: 2004-06-24 23:19:52
    Temat: ...praca przy telefonie w ING...
    Od: "Ciekawy świata" <c...@w...pl>

    ...zaproponowano mi pracę przy biurku - przy telefonie - dzwonienie pod
    numery z książki telefonicznej i namawianie ludzi na fundusz emerytalny...
    Czy ktoś z szanownych Państwa pracował w takim charakterze? Płacą od
    "zwerbowanych"...czy to się opłaca? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tego
    typu pracach? Czy można godnie zarobić?

    Zainteresowany...

  • 2. Data: 2004-06-24 23:30:12
    Temat: Re: ...praca przy telefonie w ING...
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <c...@w...pl> napisal(a):
> [...]
    > Czy ktoś z szanownych Państwa pracował w takim charakterze? Płacą od
    > "zwerbowanych"...czy to się opłaca? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tego

    Najprostszym sposobem oceny zarobków jest próba oszacowania, ile
    pracodawca dzięki Tobie zarobi. Akurat przy tego typu pracy to proste.

    Załóż sobie, ile chcesz zarabiać, dodaj do tego podatek i składki ZUS i
    zastanów się, czy pracodawdca w dłuższej perspektywie wyjdzie na swoje
    (wstrętny kapitalista!).

    Jeśli się zastanowisz, to dojdziesz do wniosku, że za takie dzwonienie
    to 1000 zł na rękę dostaniesz, ale raczej godziwej kasy nie zarobisz na takim
    stanowisku.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2004-06-25 06:17:06
    Od: "Isztar" <a...@o...pl>

    myslisz ze uda CI sie kogos namowic na fundusz emerytalny przez telefon? ;)

  • 4. Data: 2004-06-25 07:06:05
    Od: "Beata" <b...@w...mm.pl>

    Jakiś czas temu dostałam identyczną propozycję, tylko że w Nationale
    Nederlanden (we Wrocławiu, w głównej siedzibie w rynku). Miała to być praca
    przy konkretnym agencie, płaca oczywiście prowizyjna od umówionych spotkań,
    które doszłyby do skutku (5zł od jednego spotkania).
    Niestety praca na czarno !!! I tekst o treści: "jeżeli ktoś was zapyta co
    tutaj robicie, to mówcie, że jesteście na praktyce u pana x..."
    Podziękowałam za tą intratną pasadkę, wolałam nie tracić cennego czasu
    angażując się w to.

  • 5. Data: 2004-06-25 10:35:39
    Od: "Marcin" <m...@W...com.pl>

    Użytkownik "Ciekawy świata" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś z szanownych Państwa pracował w takim charakterze? Płacą od
    > "zwerbowanych"...czy to się opłaca? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w

    Witam
    po pierwsze nie wydaje mi sie zeby namawianie kogos do przystapienia do OFE
    przez telefon dawalo wielkie efekty
    Sam zapisuje do OFE AIG i faktycznie jest teraz "goracy"okrez bo 10 lipca
    losowanie ZUS. Ale ja zapisuje "na wlasny rachunek"
    czyli tez mam prowizje od kazdej zapisanej osoby ale nikt mi z tego nie
    "potraca" i dokladnie wiem ile zarobie jak np zapisze 20 czy 30 osob.
    W sumie to nawet przydalby sie ktos do pomocy:) musze nad tym pomyslec.

    Pozdrawiam

    Marcin