PracaGrupypl.praca.dyskusje...praca przy telefonie w ING... › Re: ...praca przy telefonie w ING...
    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ...praca przy telefonie w ING...
    Date: Thu, 24 Jun 2004 23:30:12 +0000 (UTC)

    <c...@w...pl> napisal(a):
    > ...zaproponowano mi pracę przy biurku - przy telefonie - dzwonienie pod
    > numery z książki telefonicznej i namawianie ludzi na fundusz emerytalny...
    > Czy ktoś z szanownych Państwa pracował w takim charakterze? Płacą od
    > "zwerbowanych"...czy to się opłaca? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tego
    > typu pracach? Czy można godnie zarobić?

    Najprostszym sposobem oceny zarobków jest próba oszacowania, ile
    pracodawca dzięki Tobie zarobi. Akurat przy tego typu pracy to proste.

    Załóż sobie, ile chcesz zarabiać, dodaj do tego podatek i składki ZUS i
    zastanów się, czy pracodawdca w dłuższej perspektywie wyjdzie na swoje
    (wstrętny kapitalista!).

    Jeśli się zastanowisz, to dojdziesz do wniosku, że za takie dzwonienie
    to 1000 zł na rękę dostaniesz, ale raczej godziwej kasy nie zarobisz na takim
    stanowisku.
    --
    Samotnik