PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca przez internet

  • 1. Data: 2003-06-12 09:37:11
    Temat: praca przez internet
    Od: " ancymun" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam, jestem programistą i analityliem. Ponieważ mam trochę wolnych mocy
    przerobowych chciałbym znależć jakąś prace, którą mógłbym wykonywać przez
    internet. Czy znacie jakieś strony gdzie są podane takie oferty? Mam na mysli
    coś poważnego typu ktoś mi wysyła wymagania a ja mu odsyłam kod.

    Ancymun

  • 2. Data: 2003-06-12 10:44:43
    Temat: Re: praca przez internet
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ancymun" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, jestem programistą i analityliem.

    Jesteś jajcarzem, a nie analitykiem.
    Przeanalizuj lepiej opis tej grupy.

    A nastęnie zinterpretuj kod:

    INSERT INTO kill_file
    VALUES ("a...@N...gazeta.pl");

    Gluestick

  • 3. Data: 2003-06-12 16:04:10
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Thu, 12 Jun 2003 12:44:43 +0200, gdy "Gluestick"
    <g...@p...onet.pl> napisał:

    >Użytkownik " ancymun" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Jesteś jajcarzem, a nie analitykiem.
    >Przeanalizuj lepiej opis tej grupy.

    Że co?

    Gosc zapytal o adresy stron z ofertami telepracy. Wątpię czy są (poza
    scamami), więc sam bym chętnie poznał takie linki.

    Gdzie tu niezgodność z opisem grupy?

    r.

  • 4. Data: 2003-06-13 06:16:55
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    www.rentacoder.com

  • 5. Data: 2003-06-13 07:48:16
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    czeski film, o co chodzi. mr klejowi czy jak mu tam. czy ktos mnie oswieci,
    czytam to jak jakis "KOD" matrixa
    pozdrawiam

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> napisał w
    wiadomości news:e09hevcqujnbtknqll1jmn44iciu36ll3a@4ax.com...