PracaGrupypl.praca.dyskusje › nauka jezyka hiszpanskiego

  • 1. Data: 2003-06-12 09:24:45
    Temat: nauka jezyka hiszpanskiego
    Od: w...@o...pl

    ucze sie i ucze hiszpanskiego. Co w jednym semestrze naucze sie (bo dobry
    poziom byl), to w nastepnym strace, bo lektor slabszy i nie umie wyjasnic
    gramatyki lub lekcje nudne. To o Cervantesie, w nastepnym semestrze mam juz
    innego lektora - taka glupia organizacja tam jest, a lektora wczesniej nie
    mozna sobie wybrac. I tak nigdy nie wiesz na kogo trafisz. A teraz chcialabym
    przez wakacje z kims pogadac po hiszpansku, zeby nie zapomniec do
    pazdziernika. Moze jest ktos chetny? lub moze zna kogos, kto sie uczy?
    Moj poziom: jestem po C1, ale moze byc ktos po B2 lub C2. Nie boje sie mowic.

  • 2. Data: 2003-06-12 09:41:29
    Temat: Re: nauka jezyka hiszpanskiego
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    w...@o...pl writes:

> [...]
    > Moj poziom: jestem po C1, ale moze byc ktos po B2 lub C2. Nie boje sie mowic.

    chlopie, wlez sobie na ircnet na dowolny kanal hiszpanskojezyczny i
    zasuwaj.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net